網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月10日 星期四

中環美女啜煙絕招 [壹週刊 - 1344] __,M1,

爆壹爆中環美女啜煙絕招爆哥識唔少喺中環做嘢嘅靚女,唔講唔知好多都係煙鏟一族。每逢鋪頭有空檔,佢哋都會走出後巷「打邊爐」,整番飛煙提提神。不過,佢哋話每次食完煙後,隻手都會好大朕煙味,之後同客人接觸俾人聞到,好影響形象,老闆又會詐型,搞到一班吸煙女好煩惱。食又俾人鬧,唔食又吊癮,慘慘豬囉。最近爆哥落中環,發現一個奇景,見到好多「打邊爐」嘅女仔,都用髮夾夾住支煙。爆哥多口問句點解要咁樣食煙,佢哋話咁做 ...


爆壹爆

中環美女啜煙絕招

爆哥識唔少喺中環做嘢嘅靚女,唔講唔知好多都係煙鏟一族。每逢鋪頭有空檔,佢哋都會走出後巷「打邊爐」,整番飛煙提提神。不過,佢哋話每次食完煙後,隻手都會好大朕煙味,之後同客人接觸俾人聞到,好影響形象,老闆又會詐型,搞到一班吸煙女好煩惱。食又俾人鬧,唔食又吊癮,慘慘豬囉。

最近爆哥落中環,發現一個奇景,見到好多「打邊爐」嘅女仔,都用髮夾夾住支煙。爆哥多口問句點解要咁樣食煙,佢哋話咁做,隻手就唔會直接掂到支煙,可以減少隻手朕煙味,仲話呢個方法係一個髮廊妹興起,於是好多女仔就有樣學樣。

呢個髮廊妹叫阿 Cream,當日咁啱又喺度。佢同爆哥吹水,話以前食完煙返鋪頭幫客人洗頭,客人會話佢隻手好臭,雖然老闆冇詐型,但自己都唔好意思,但唔食又心思思。為咗減少隻手朕臭煙味,佢初初試過戴手套食煙,「好異相,好似個洗碗阿姐,路人行過都眼望望。而且戴手套好易跌煙,好鬼麻煩。」之後試用髮夾,又幾好喎,隻手冇咁大朕煙味,而且又方便有型,「雖然有效,但隻手都仲有少少煙味,返到鋪頭都要洗手。」其實食得咁高難度,不如戒咗佢啦,或者食其他嘢啦喂。

啜煙神器再現江湖

桑拿王 旺角擺花牌陣

上星期,旺角砵蘭街近豉油街位置,有一間茶餐廳新開張,搞到場面好鬼墟冚,仲成為網民熱話添。茶記開張啫,有幾巴閉呀?就係巴之閉,因為有成二百幾個花牌,擺滿晒成條砵蘭街,場面不知幾壯觀,仲勁過新界圍村打醮。

而送花牌嘅人,好多都係附近夜場老細,當中仲有唔少江湖猛人,好似勝和上海仔,都有送花牌賀一賀,於是好多人估計,呢間茶記老闆,來頭一定唔嘢小,一定係有分量嘅江湖中人。有朋友同爆哥講,呢間茶記其中一個老細,就係旺角有桑拿大王花朵嘅蕭榮,因為覺得飲食有得做,所以就掟錢開茶記。另外,蕭榮除咗搞骨場,仲係新興大業主,上年佔旺時,佢就鬧班學生阻住佢做生意,仲同班學生爆粗互掟水樽添,喺網上曾經係當紅人物。

嘩!呢度旺角呀大佬,唔係元朗圍村喎!

中環靚女被抽水實錄

去開中環,有唔少靚女同爆哥呻,話每朝返工放工坐地鐵時都好慘,因為人多擠逼,就算自己點樣小心,都會俾啲立心不良嘅鹹濕佬抽水搏懵,搞到佢哋好無奈,希望香港可以學日本地鐵咁,設有女性專用車廂,等班鹹濕佬冇得落手。其中一個喺中環做嘢嘅 Cherry,由於樣貌省鏡,每次坐地鐵,幾乎都有男人想「抄佢牌」(索取電話),就算佢請人食檸檬,對方都仍然會死纏爛打,調位坐對方都會死跟。試過一次,有個麻甩佬足足由尖沙咀跟佢到九龍塘,簡直膽大包天,嚇到佢花容失色,惟有打電話向朋友求救。

Cherry仲同爆哥講,有一次喺地鐵仲俾個鹹濕佬摸屁股。佢話初頭都忍住,只係雙眼怒睥對方,但個鹹濕佬竟然變本加厲,摸完再摸,好似奉旨咁, Cherry終忍無可忍,大聲鬧個鹹濕佬摸夠未,但個鹹濕佬好鎮定,死撐話只係人多唔小心碰到佢,其他乘客都只係睇熱鬧,冇人出聲幫忙, Cherry只能眼白白放過對方,事件都令佢情緒困擾一段時間哦。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到

唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!


鍾意就快D Share啦!