掃呢頁CODE去手機

2015年12月24日 星期四

上海仔遇襲內幕 [壹週刊 - 1346] 上海仔,M1,郭永鴻

爆壹爆上海仔遇襲內幕原名郭永鴻的和勝和猛人上海仔,早排喺殯儀館做大show,二千幾個古惑仔包圍警察,佢就輕輕鬆鬆壓軸出場:「我好高調咩?我上香之嘛。」激到大sir指住佢鬧:「咪當自己紳士先得㗎。」話口未完,佢又出事啦,週日(12月20日)下午,上海仔在尖沙咀半島酒店hightea期間,突然遇襲受傷。其後有傳媒報導,指有刀手持七吋刀向上海仔施襲,事件震驚整個黑道。見佢呢排紅,可能有着數,加上江湖兄弟 ...


爆壹爆

上海仔遇襲內幕

原名郭永鴻的和勝和猛人上海仔,早排喺殯儀館做大 show,二千幾個古惑仔包圍警察,佢就輕輕鬆鬆壓軸出場:「我好高調咩?我上香之嘛。」激到大 sir指住佢鬧:「咪當自己紳士先得㗎。」

話口未完,佢又出事啦,週日( 12月 20日)下午,上海仔在尖沙咀半島酒店 high tea期間,突然遇襲受傷。其後有傳媒報導,指有刀手持七吋刀向上海仔施襲,事件震驚整個黑道。

見佢呢排紅,可能有着數,加上江湖兄弟講義氣㗎嘛,爆哥即刻去醫院探望佢,上海仔身邊人透露,當時上海仔同一個朋友喺半島酒店傾緊偈,點知愈傾愈扯火,其後雙方發生爭執,對方隨手在枱面拿了件嘢敲過去,上海仔反應快,及時用手上酒杯阻擋,玻璃杯打爛被碎片𠝹傷塊面,他其後被送到養和醫院,縫了一針。事件並不涉及江湖仇殺,是個人糾紛。

爆哥去到養和醫院私家病房,當時已有五名大隻佬護法喺門外戒備,氣氛緊張,其間陸續有親友到場探望;另外,大約二十名反黑探員來到想落口供。唉,有錢就真係巴之閉。

新界影子車牌橫行

喺新界圍村,一個人有幾部車代步,一啲都唔出奇,但爆哥覺得奇就奇在佢哋一個車牌套落幾部車。爆哥行經上水歌賦嶺,見到車牌「 LB17」,同一個號碼,分別套用喺一部豐田七人車和一部鈴木吉普車上面,車主係住附近嘅公屋居民。玩分身咁搞嘢,睇番運輸署資料,呢個車牌淨係登記豐田架車咋喎,嗱,呢招好多圍村人都試過,爆哥早前踢爆,舊年率領古惑仔「圍蘋」,來自屏山「大頭文」廖達文,亦是一個車牌套用兩部車上。

爆哥問另一老友大律師陸偉雄咁樣得唔得,佢話:「即使不在道路,我假設汽車停泊在私人地方或者是停車場,個牌是假的,影子車牌即是假牌,都是犯法。」

唔係眼花,係一牌二車共享。

翁靜晶變黃大仙

呢一年翁靜晶真係攞晒彩,爆出艷尼嫁假和尚醜聞,兼不足半年 KO定慧寺住持釋智定,踢佢出董事局,傳媒、網民幫佢起朵,叫佢做「惹火人物」、「烈女」。爆哥搵佢吹水,先知近排佢做埋「娛圈黃大仙」,原來最近有個「娛圈大嫂」,煩緊同子女爭家產,唔知點算好,其實呢單嘢廿年前已經街知巷聞,而家仲傾唔成。娛圈大嫂睇中翁靜晶係律師又識法律,欣賞佢搞定慧寺單案搞到有聲有色,於是周圍託朋友幫佢傳口訊,仲搵埋翁靜晶老友幫口,翁靜晶講:「有人話呢個大家族會有很多律師費,但我一再重申,我退咗休。」翁靜晶居然托手踭,據聞對方都唔多 like,連累佢老友都俾對方狂鬧喎。

最搞笑係娛圈當佢黃大仙有求必應,網民都當佢生神仙,例如冇錢供樓、臨時租約出問題,又關翁靜晶事,佢話:「網民被人收樓,問我可唔可以代表佢搵執達吏傾。」網民可能覺得搵政府都嘥氣,惟有求助翁靜晶囉。

好多求助訊息。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到

唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!


鍾意就快D Share啦!