掃呢頁CODE去手機

2015年12月24日 星期四

約會情人 袁詠儀 [壹週刊 - 1346] 袁詠儀,M1,

豪語錄約會情人 袁詠儀一坐低,袁詠儀即說:「今晚約咗張智霖六點半。」你沒睇錯,並非張生忙到老婆見都要預約,而是張太仍然enjoy約會的感覺。根據統計,人口中位數正好落在此年紀——四十初度,孩子十歲八歲。早前張智霖訪問,點擊近百萬,講來講去,不外想聽到Chilam自嘲吓家有惡妻,然後感激吓賢內助相夫教子,大家便窩心,像找到代言人……現實冇咁簡單,你估粵劇戲寶《河東獅吼》咩?袁詠儀說:「要經營的。」她 ...


豪語錄

約會情人 袁詠儀

一坐低,袁詠儀即說:「今晚約咗張智霖六點半。」你沒睇錯,並非張生忙到老婆見都要預約,而是張太仍然 enjoy約會的感覺。

根據統計,人口中位數正好落在此年紀——四十初度,孩子十歲八歲。早前張智霖訪問,點擊近百萬,講來講去,不外想聽到 Chilam自嘲吓家有惡妻,然後感激吓賢內助相夫教子,大家便窩心,像找到代言人……

現實冇咁簡單,你估粵劇戲寶《河東獅吼》咩?袁詠儀說:「要經營的。」

她趕時間我也趕,事關這天犬兒生日。「係喎,記得你個仔細魔童半個月。」大情大性的靚靚粗中有細:「嗱送紮花俾老婆,係老婆生你個仔㗎。」

諗落啱數,但麻甩佬會嗎?

袁詠儀說:「張智霖都唔會買花,佢話寧願買包,食得落肚唔嘥錢。」

美丈夫原來並不浪漫,令張太灰心又放心。

親與愛

Chilam大條道理談情說愛,作為火線上的萬人迷,尤其拍了套《十月初五的月光》,有形象需要的;袁詠儀呢?「要我作出愛的回憶,咁肉麻。我都仲講,但唔抽象,例如每次教仔意見不合,我會問:『你有幾愛我?你唔愛我嘞?』」老公脾氣好,她不諱言有時恃住咁逼到張智霖埋牆角。

「怎說呢,我總相信愛。阿仔阿媽甚至姑姐阿姨都有血緣,夫妻沒血緣,我很難當他是親人,相反,要有愛才會成日掛住——昨晚我又『約』咗老公去睇戲。不能擔保一定到老,是要珍惜到老。」

那就好了。

「我 OK,不太惡,係唔易 say yes啫。佢話要出去玩,之前已連出兩晚,仲加多句:『今晚想玩到盡。』我嬲:『好囉喎,你新戲宣傳咗十幾廿日,話自己聲都冇,返到屋企我唔敢撩你傾偈;難得宣傳完,又去玩?』佢就乖,沖涼,陪我睇電視,瞓覺。」

筆者有點失望,理想世界應該是,好男人想陪陪兄弟,賢妻象徵式發發嬌嗔,最終放老公一馬,豈非兩全其美?

「不是。」袁詠儀倒老實:「佢話:『有個 friend要走嘛。』我話:『再係咁我走!』」

相敬如賓太遠古太矯飾了,原該有鬧交、有磨合,我想起張智霖名曲,這才叫《現實愛情嘅事》。

我不准他去玩,其實自己都未定性。

跳傘與飛天

袁詠儀續道:「前排上內地真人 show《一路上有你》,睇見一對新婚的,我和 Chilam暗笑人家寃氣;諗深一層,只因我們已經缺乏那種熱戀,正如笑小朋友天真,其實應該可惜大人失去了天真,所以要提醒自己——唔係返屋企食飯,係約會食飯。」

那個節目,張生張太化埋老妝粉墨登場,老夫老妻反而易搞,怎會不相依為命呢?我輩(年齡中位數嘛)尷尬在,去日苦多(計埋拍拖廿幾年),來日方長(如無意外仲有幾十年)。

少年夫妻老來伴,中年夫妻怎麼辦?

——張系國《橡皮靈魂》

袁詠儀說:「我不准他去玩,其實自己都未定性,例如我試跳降傘——這個並非比喻,但知道不能罔顧安全,我有家庭。」

張智霖便可以衝上雲霄幾多次都得?「這方面我很傳統,男人趁有氣有力去衝,女人畢生事業就是個家——我廿幾歲已咁諗,所以拖後去做,卅幾歲才生育。」

捨與得

年輕網民可能只識袁詠儀是星太,殊不知她比你們更年輕時已破紀錄兩封影后。若說為生育暫別影壇,林嘉欣算任務完成還復出奪金馬獎,旁觀百感交集的是袁詠儀吧?

「我戥嘉欣開心,近年我都有接大陸劇,揀些日數短、錢又多嘅。」

影后,就不追求愈演愈深嗎?

「藝術嘅嘢,冇人知㗎,我睇劇本時以為係,臨場另一回事,仲演得唔愉快。所以但求導演不差、對手 OK,享受過程便好,我不再多管閒事。

「算一個小小秘密,每次我出埠,魔童會情緒唔穩定,老公打來呻搞唔掂,我便在電話哭。爭取時間陪孩子,人要有捨——捨棄的捨,才會有得。如果大家羨慕我得到幸福,因為我捨棄了不少機會。」

與林嘉欣相似是失驚無神來次極性感。「係囉,有時為吓自己,咩都試試。」

玩氣球的甜蜜遙遠嗎?

失驚無神性感,為自己一次。

助手與學生

仍未放棄追個女,袁詠儀愛帶張慕童與表弟「放電」。

真一句相夫教子了得?

「相夫是,要澄清,並非人家以為我安排晒工作,張智霖未至咁冇主見。而是我退下來,作為助手、二打六,我睇得清楚周圍面口的微妙變化;明星被哄着,有時唔清醒。

「我更在意提供溫暖的家給他,講緊真係注意調節室溫,凍要有衫俾佢著,有飲有食。我懂營造氣氛,兩公婆嗌吓交,老公話頭痛,跟住我氹番,咁又一日。」

教子更任重道遠。

「魔童讀國際學校,沒什麼考試成績比較,我最大成就係個仔快樂。朋友讚他將來可以入行,我話:『係,都係走搞笑路線。』他很幽默。

「你說你兒子忙於做功課,而你已不懂所以無從着手?我會問魔童:『呢條數點計,不如教吓媽咪啦。』小朋友很樂意反過來教父母。一定找到溝通方法的。」

佛與人

對,筆者與魔童同齡的犬兒今天生日。昨天我提議九歲前夕來次父子一齊沖涼,被拒絕;無癮在,這次唔得,將來更難。

袁詠儀說:「有段時期我和兒子水火不容,他甚至話要換媽咪;反叛年齡,將來必然還有第二波。魔童現在什麼都要我隨傳隨到;但好快,他會嫌媽媽嘮叨問長問短。係唔公平㗎,記住開心片段便好。」

惟有記憶永恒。

「無常呀,夫妻如是。我冇張智霖講得咁玄妙,他是佛,我是人。勝在我們都怕麻煩,會彼此提醒:『可否擔保下一個好得過眼前?』何況我係外貌主義者,太容易睇穿人性格缺點,倒不如信外表——我覺得我老公夠靚仔。」

作為助手、二打六,我睇得清楚周圍面口的微妙變化。

花開花落

港姐影后果然退下火線了,像師奶般追八卦新聞,即使當事人明明是她和丈夫的老死。「真係爆!郭富城好愛好愛囉,唔好笑阿城,所以我話,係我哋缺少咗啫。」

我補充,年度最爆新聞,還數司馬燕。

袁詠儀嘆道:「係,如果司馬燕生前已知情,她一定也好愛好愛,才會這樣。」

於是我開始明,為何張氏夫婦不約而同「現代說永遠已經很傻」?是蓋了棺,亦難定論。

今晚買花嗎?

撰文:余家強

攝影:胡春輝

攝錄:梁炳權

髮型: Jacky Ma@Headquarters

化妝: Kerry@Zing make up School


鍾意就快D Share啦!