網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月24日 星期四

阿叻飲歌助民建聯洗腦 [壹週刊 - 1346] 阿叻,M1,陳百祥

眾人諸事阿叻飲歌助民建聯洗腦藝人陳百祥(阿叻)上週六晚喺港台節目《我係乜乜乜》自以為是大發膠論,先踩黃之鋒八大都考唔到,再指網民「憎人富貴厭人窮」,然後豪言自己「後生啲」可能係facebook創辦人、有機會做特首。網民不屑其言論翻佢舊賬,恥笑阿叻曾兩次破產,搞過嘅上市公司「東方魅力」更早已冇影,唔知佢有幾叻喎。講到阿叻嘅「叻史」,不得不提佢九十年代曾經唱過首街知巷聞嘅《我至叻》,大家以為呢首歌係遊 ...


眾人諸事

阿叻飲歌助民建聯洗腦

藝人陳百祥(阿叻)上週六晚喺港台節目《我係乜乜乜》自以為是大發膠論,先踩黃之鋒八大都考唔到,再指網民「憎人富貴厭人窮」,然後豪言自己「後生啲」可能係 facebook創辦人、有機會做特首。網民不屑其言論翻佢舊賬,恥笑阿叻曾兩次破產,搞過嘅上市公司「東方魅力」更早已冇影,唔知佢有幾叻喎。

講到阿叻嘅「叻史」,不得不提佢九十年代曾經唱過首街知巷聞嘅《我至叻》,大家以為呢首歌係遊戲節目《運財智叻星》嘅產品,但其實多得首歌先催生個節目。阿叻近年曾自爆,當年係程介南用民建聯資源搵佢唱首歌,皆因九七臨近,好多香港人想移民,所以想唱好香港。

睇番資料,呢首歌同埋譚詠麟唱嘅《人生基本法》,夾埋整咗隻叫《 50年友情不變》嘅 EP,屬非賣品,九四年聖誕推出,限量三千隻派俾民建聯會員,本來派完就算,但著名製作人蕭潮順眼見有得搞,於是添食拍埋電視遊戲節目,至於《人生基本法》,後來更被港台用來宣傳《基本法》。

又有「基本法」又有「五十年不變」,呢隻碟的政治味恐怕已經不言而喻,難為阿叻仲話自己唔掂政治,實情佢早已行先一步,民建聯甚至係佢紅得起嘅恩人,咁阿叻今日言論親建制,又有幾出奇?

張超雄再議網絡 23條:一嘢轟落去﹗

一句「聲音畫面有冇問題」,工黨議員張超雄一夜爆紅網絡,佢話嚟緊立法會再傾版權法,佢一定會「一嘢轟落去」。《蘋果日報》圖片

立法會上星期開始為「網絡 23條」進行二讀,泛民會議召集人何秀蘭提出中止待續議案,工黨張超雄(阿 Fer)甫發言就學網絡紅人「達哥」講咗兩次「聲音畫面有冇問題?」提醒在場議員直播打機呢類免費娛樂,係時下年輕人嘅生活方式。五十八歲嘅阿 Fer即時紅爆高登。

有工黨中人話,阿 Fer形象嚴肅,其實佢有時都幾搞鬼,例如佢近年多咗用手機影相兼自拍,又會學砌相親自放上 facebook。之前無綫劇集《創世紀》中許文彪講炒樓賺大錢,「咁叫公平咩?」「公平咩?」成為網絡潮語,阿 Fer話下月立會恢復審議網絡 23條,佢嘅發言同抗爭一定會「一嘢轟落去」,問吓在座官員同支持草案嘅議員,「因為版權法而令年輕人生活方式受到衝擊,公平咩?」皆因法例唔應該只係保障有權有勢嘅人,作為社工,佢覺得要多啲對年輕人有同理心。

689搏大霧聖誕前委任李國章

李國章唔受港大上下歡迎,有傳 689想聖誕前夕靜靜雞委任佢做校委會主席,呢種偷偷摸摸嘅做法都幾有 689風格。(莫智謙攝)

梁智鴻上月初卸任香港大學校務委員會主席一職後,位置一直懸空,最初有傳 689諗住過埋區議會選舉,先至委任史上最唔受港大師生校友歡迎嘅李國章接任主席,但拖到依家都未有聲氣。

臨近聖誕,公眾對時事敏感度比較鬆懈,有傳 689想趁聖誕前夕公布委任李國章,搏大家出咗埠唔得閒抗爭。港大校友關注組發言人葉建源話, 689本週二至四上京述職,可能想借呢個機會順手委任李國章,扮係得到阿爺首肯,呢份送俾港大嘅聖誕禮物都算係最無恥喇。

西區 CID小學雞

西區 CID第五隊警長,本月一號發出小學雞工作指示,要求隊員準時開工同一定要聽上級電話,五名隊員都乖乖地簽咗名。

警隊民望持續低企,港大最新民調顯示滿意度淨值只得兩成九,喺九個紀律部隊包尾。但原來警隊當中都有「優良」隊伍。咁值得表揚嘅,就係西區刑事調查隊(俗稱 CID)第五隊。一份相信係該隊警長今個月初發出嘅工作指示,充分顯示出佢哋幾咁「紀律嚴明」。

當中有九項指令,包括提醒隊員留意 OT時間同年假數字、離境要通知警長一聲,聽落都算合理嘅。但警長又提醒隊員準時開工,出去做乜都要通知佢,撞正佢放假就要 WhatsApp佢。仲有,收到警長或者案件主管嘅電話,一定要聽等等,管得好嚴咁款。

其實當得差都咁大個人,係咪要準時開工,都需要咁「溫馨」嘅提示呢?有警隊中人不敢苟同,批評呢份指示「好似小學生讀書咁款」。講真,警員要自律,應該係基本嘢,咁都要提醒,真係幾小學雞。

撰文:巫不言

插圖:詹震寰

news@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!