掃呢頁CODE去手機

2015年12月1日 星期二

楊洛婷:1張相影50次 楊洛婷笑老公技術差 __,楊洛婷,

睇嚟Tim要練習吓啲影相技術。next1/1pre楊洛婷指之前馬爾代夫的比堅尼靚相,係要付出好大代價㗎!next1/1pre差啲影到楊洛婷唔想再影呀,仲一度想離婚添。next1/1pre楊洛婷指當地一個保安幫佢影相係一take過搞掂囉…next1/1pre不過老公就要影50張先有1張OK…next1/1pre唔怪得知Tim話下次要去凍嘅地方旅行。next1/1pre但係佢有冇諗過凍嘅地方都可以影比 ...


睇嚟Tim要練習吓啲影相技術。

next 1/1 pre

楊洛婷指之前馬爾代夫的比堅尼靚相,係要付出好大代價㗎!

next 1/1 pre

差啲影到楊洛婷唔想再影呀,仲一度想離婚添。

next 1/1 pre

楊洛婷指當地一個保安幫佢影相係一take過搞掂囉…

next 1/1 pre

不過老公就要影50張先有1張OK…

next 1/1 pre

唔怪得知Tim話下次要去凍嘅地方旅行。

next 1/1 pre

但係佢有冇諗過凍嘅地方都可以影比堅尼…因為呢個世界有一樣嘢叫溫泉㗎~哈哈…

next 1/1 pre

楊洛婷、老公Tim

next 1/1 pre

楊洛婷為活動擔任大會司儀,提到她早前與老公兼樂隊Dear Jane主音Tim到馬爾代夫度蜜月,她冧爆地說:「我同老公真係好sweet,我唔介意一年365日都同佢去度蜜月。我知你哋想問乜,唔需要恭喜我住,仲未有好消息,對於生仔,順其自然,如果有當然好開心,如果冇咁就過住二人世界先,老公好enjoy我依家咁fit嘅身材。佢自從演唱會之後冇再做運動鍛煉,今日已經有兩個人問我,你老公係咪肥咗,我會繼續做運動,我依家嘅身材fit過選港姐嗰時。」

諗過離婚

楊洛婷又指在馬爾代夫的比堅尼靚相背後其實有付出,她笑言:「我甚至有幾秒諗過要同佢離婚,你知啦,女仔對泳衣相要求好高,又要影得腿長又要腰瘦,每張相差唔多影咗50張相先得,影到我唔想影,當地有個保安幫我影相係一take過搞掂,我同Tim講,你部相機幾萬蚊都冇用啦,係影相手法嘅問題,原來個保安之前喺當地影咗18年相,所以最後唔需要Tim再幫我影,佢話終於唔駛拎住個相機追住個太陽影相。(你去馬爾代夫係咪已經冇咗個旅遊警示?)係,啱啱除咗,我父母都好擔心,叫我哋唔好為咗生仔而去,去當日已經落咗,好安全。」

諗定下次去邊

楊洛婷坦言今次度蜜月十分開心,想不到每天對足24小時仍然很甜蜜,所以離開馬爾代夫時不禁眼濕濕,他們在回程的飛機上已計劃下次旅行:「Tim話想去凍嘅地方,可以唔使再幫我影相,我話有啲凍嘅地方可以浸溫泉,一樣可以影相。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有新一代女神陳瀅、郭奕芯同鄭俊弘,想知陳瀅點樣快人一步,理想達到?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!