網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月31日 星期四

紅館檔得咗 何韻詩報捷唱勻 18區 [壹週刊 - 1347] __,何韻詩,M1,

何詩開創「18種香港」project,計劃唱勻十八區,密食當三番。娛樂偵訊紅館檔得咗 何韻詩報捷唱勻18區打爛飯碗都要發聲的何韻詩,去年的雨傘運動離開東亞後,因被內地封殺,再冇碼頭可泊的她,今年自組團隊,開創「18種香港」project;趁住聖誕檔期,何詩在旺角麥花臣開騷,音樂會以露營為主題,每場容納約一千觀眾,參與佔中後,何詩吸納了一班後生仔女支持,四場演唱會門票一開賣,火速掃清。據知今次音樂會 ...


何詩開創「 18種香港」 project,計劃唱勻十八區,密食當三番。

娛樂偵訊

紅館檔得咗 何韻詩報捷唱勻 18區

打爛飯碗都要發聲的何韻詩,去年的雨傘運動離開東亞後,因被內地封殺,再冇碼頭可泊的她,今年自組團隊,開創「 18種香港」 project;趁住聖誕檔期,何詩在旺角麥花臣開騷,音樂會以露營為主題,每場容納約一千觀眾,參與佔中後,何詩吸納了一班後生仔女支持,四場演唱會門票一開賣,火速掃清。

據知今次音樂會製作成本唔算高,何詩冇後台撐,都搵到食。

身份敏感

經歷多次入紙申請在紅館開騷失敗,何韻詩未有放棄,繼續同政府角力,最近終於收到通知,獲批一六年十月紅館檔期。當事人興奮在尾場公布消息:「原來堅持係有用!」

據知,身為傘兵的何詩因為身份敏感,今次開騷,一班圈中老友紛紛打退堂鼓,唔敢擺明車馬,只是私下暗撐。

「其實喺後台都見到好多 artists送嚟嘅花籃,亦有唔少人 send留言鼓勵佢,大家嚟唔到,阿詩都明白點解,唔會介意!人各有志,阿詩都唔想累到人,好似演唱會期間,每晚飯盒都有米芝蓮星級餐廳贊助,不過佢好識做,連多謝人都唔開名,都係怕搞到人哋。」知情者透露。

演唱會尾聲,何詩喊晒宣布,獲批紅館檔期,並激動說:「原來堅持係有用㗎!」

全個騷最揼本是舞台設計,以露營為主題,同觀眾幾乎零距離。

有利可圖

今次開騷,演唱會全個製作過程由音樂班底、服裝、揀歌,何詩都有參與,除了舞台成本較高之外,其他大部分有贊助,所以依然有利潤可圖。何詩亦打算食住條水,唱勻十八區,密食當三番。

「做完個騷放晒電,阿詩打算做背包黨,周圍去流浪見識吓,返嚟就會籌備紅館騷,亦會繼續『 18種香港』呢個 project,按計劃係每區搞一場,三個月唱一次,阿詩自食其力,冇話冇得做嘅!」知情者說。

完場後阿詩繼續 high爆,返上台任記者影相。

DJ朱薰帶埋囝囝走入後台探班,氹到阿詩鬼咁開心。

以往開騷,圈中一班好友一定現身支持。

去年何詩瞓身支持「雨傘革命」,結果被內地封殺。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!