網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月21日 星期一

勁歌2015:一喊成名即遭惡搞 吳業坤自嘲:勁樣衰 __,吳業坤,

吳業坤解釋眼見現場歌迷、歌手等大力支持自己,故一時感觸淚流滿面。next1/1pre睇吓,吳業坤依家又幾開心,拎住個獎扮可愛。next1/1pre吳業坤next1/1pre呢張又係另一張潛力圖。next1/1pre經典嘅嘢,讓大家再睇一次。next1/1pre當然要自抽一吓啦!next1/1pre吳業坤獲《勁歌》新人金獎時爆喊,成全晚頒獎禮高潮!他事後解釋是眼見現場歌迷、歌手等大力支持自己,故一時 ...


吳業坤解釋眼見現場歌迷、歌手等大力支持自己,故一時感觸淚流滿面。next1/1pre睇吓,吳業坤依家又幾開心,拎住個獎扮可愛。next1/1pre吳業坤next1/1pre呢張又係另一張潛力圖。next1/1pre經典嘅嘢,讓大家再睇一次。next1/1pre當然要自抽一吓next1/1pre吳業坤獲《勁歌》新人金獎時爆喊,成全晚頒獎禮高潮!他事後解釋是眼見現場歌迷、歌手等大力支持自己,故一時 ...


吳業坤解釋眼見現場歌迷、歌手等大力支持自己,故一時感觸淚流滿面。

next 1/1 pre

睇吓,吳業坤依家又幾開心,拎住個獎扮可愛。

next 1/1 pre

吳業坤

next 1/1 pre

呢張又係另一張潛力圖。

next 1/1 pre

經典嘅嘢,讓大家再睇一次。

next 1/1 pre

當然要自抽一吓

next 1/1 pre

吳業坤獲《勁歌》新人金獎時爆喊,成全晚頒獎禮高潮!他事後解釋是眼見現場歌迷、歌手等大力支持自己,故一時感觸,他說:「唱《陽光點的歌》時,因為首歌都係講夢想、理想,唱到一啲關於夢想嘅歌詞,就忍唔住,好似開咗水喉咁停唔到,咁多年從未試過喺公司喊,即使拍戲有啲喊戲有時都未必喊到,要用眼藥水先得,可能呢幾年經歷一次過抒發晒!同埋今次好別具意義,因為巨星都係同一個舞台,亦喺呢個廠。」

認為Aka落淚好正常

他表示看到網上自己爆喊的照片,亦自覺好樣衰,又指好多電話群組的照都換了他的喊相,對於前度緋聞女友Aka台下跟住他喊,他說:「我覺得佢係一個好努力嘅人,見證住我嘅努力,所以落淚係好正常。軒仔(張敬軒)、胡鴻鈞都有一齊喊,大家都有共鳴,好開心,好多人都未有多謝,希望嚟緊喺其他頒獎禮都可以再多謝其他人!」

避談龔嘉欣:唔可以亂入座

對於新緋聞女友龔嘉欣表示願意成為他的陽光,他說:「佢唔係同我講。(你唔認人?)呢啲唔可以隨便認,佢開名我就認,自己唔可以亂咁入座。」問到之後頒獎禮會否準備水盆,他笑言有人叫他轉戴隱形眼鏡,但因他想睇得清楚一點,故不會考慮相關提議!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!