掃呢頁CODE去手機

2015年12月16日 星期三

麥記女神反網絡 23條 本土 90後米曹:政黨信唔過 [FACE - 447] __,麥記女,女神,米曹,MF,

米曹當日被捧為麥記女神,但原來佢極抗拒,要求喺麥當勞門前影相都不願意。她說:「覺得同我𠵱家做緊嘅嘢好唔同,所以唔想!」最後張相只係離遠見到M記招牌,距離愈來愈遠!爆Like王麥記女神反網絡23條 本土90後米曹:政黨信唔過13年YouTube短片《一生只想尋找一個肯挨麥記的女人》爆紅,片中當時只得19歲的女主角米曹(Micho)被捧為麥記女神。做女神facebook自然多兵,人氣又夠,換着第二個一 ...


米曹當日被捧為麥記女神,但原來佢極抗拒,要求喺麥當勞門前影相都不願意。她說:「覺得同我𠵱家做緊嘅嘢好唔同,所以唔想!」最後張相只係離遠見到 M記招牌,距離愈來愈遠!

爆 Like王

麥記女神反網絡 23條 本土 90後米曹:政黨信唔過

13年 YouTube短片《一生只想尋找一個肯挨麥記的女人》爆紅,片中當時只得 19歲的女主角米曹( Micho)被捧為麥記女神。做女神 facebook自然多兵,人氣又夠,換着第二個一定食住個勢做明星,做埋新城嫂先係王道。

偏偏 21歲米曹最唔想,就連接受訪問亦抗拒喺麥記門口影相。 facebook貼文亦唔係教人扮靚,而係講政治,最近仲自製網絡 23條懶人包,又吹雞叫人圍立法會, 90後女神好有主見。

F:《 FACE》米:米曹

F:當時被稱為麥記女神有咩感覺?

米:抗拒囉,女神有個固定形象係點樣,黑長頭髮好斯文,唔講粗口,我完全唔係一個咁樣嘅人,嗰段片我真係做戲㗎,演技嚟㗎。

F:點解學人玩政治?

米:其實麥記條片之前已經開始接觸政治,以前曾經係學民思潮嘅義工,嗰陣大家冇為意,但其實自己熱衷於呢方面。我諗我哋呢個年紀,認識政治比較多,但係咪去到我咁 hardcore,大部分都唔係,而最令我覺得要真係行出嚟,就係反國教嗰陣接觸到呢樣嘢,好明白如果唔再出嚟抗爭,就會俾個政府得逞。

F:點解會拍網絡 23條懶人包?

米曹自製網絡廿三條懶人包,講解條例當中所有魔鬼細節,她說:「做到就做啦,不過香港人唔知點解唔係好關心。」網上圖片

米:我其實都唔係好明,社會對呢件事嘅關注度會咁低。對我自己嚟講,網絡 23條係比真普選通唔通過更加重要,雖然有好多人都有拍,去講呢樣嘢,但嗰啲人通常都係好社運嘅重心人物,我接觸到嘅圈子同佢哋唔同,咁做到咪做囉,想更加多人關注。

F:點解唔入政黨呢?

米:佢哋信唔過㗎,例如民主黨,大家初頭以為民主黨真係民主㗎喎,做咗幾廿年話自己爭取民主,但原來會行入中聯辦同人握手,聽中聯辦去投票,我哋好難對佢哋有信心。(長毛咁激進,咁接近你哋都唔鍾意呢?)最近長毛(梁國雄)搶人咪,我對於佢當日有句說話好反感,佢話你哋憑咩嘢問我,喂,你係民選議員,市民質詢你,係天經地義,佢嗰種態度,我覺得好不恥!其實長毛唔接近我哋,佢係左派,即係大愛包容呀;我係本土派,覺得香港人利益應該行先。有啲年青人好似我咁,唔想受任何政治組織底下制肘。

F:妳好憎強國人?

米:我自己喺外國讀書,都認識一啲中國人藝術水平好高,我唔會一竹篙打沉一船人,但有好多係冇咗中國文化,我反感嘅係嗰啲人。

F:分黨分派,怕唔怕一盤散沙?

米:社運界越嚟越散,我唔知好定唔好,立場唔同,要討論爭辯係遲早嘅事,𠵱家冇咩大議題,就嘈咗佢先囉,搞清楚大家嘅立場。一盤散沙我唔覺得,因為唔同立場係有組織,有中心喺度。

F:妳點睇黃家強?

米曹為本土派人士,建制派當然唔 like啦,估唔到連長毛都唔鍾意,她亦關心埋香港娛樂圈,當然對黃家強同特首合照就好反感網上圖片

米:黃家強第一佢嘅觸覺唔夠敏感,佢作為一個公眾人物要處理得比較小心,而 Beyond最早時期佢哋嘅立場明顯喺泛民嗰邊,而黃家強走咗去建制派嘅一個晚會,同一個民望咁低嘅特首合唱,大家感覺就係俾你出賣咗。如果要揾食做呢啲,背脊骨落 Beyond係一個咩類型樂隊,佢應唔應該出席喺嗰度呢?仲有一班話向抗日老兵致敬嘅藝人,但其實抗日唔關共產黨事,喺香港打日本仔嘅唔係共產黨,係英兵同啹喀兵,連常識都冇,對嗰件事基本認知都冇,點解要表態呢?我覺得根本係利益問題。

《蘋果日報》圖片

13年仲喺倫敦名校 St. Martin讀緊珠寶設計嘅米曹幫朋友拍咗《一生只想尋找一個肯挨麥記的女人》,原來米曹當時已熱衷於香港政治,只不過冇人留意啫!而米曹現職 MyRadio客席主持,出過小說《女生情事宣言》,嚟緊仲會出 3本書,全職做作家。

攝影:鄭明川


鍾意就快D Share啦!