網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月11日 星期五

【貼身內衣都要賣】梅艷芳逾3,000批遺物 今起拍賣 包括新秀獎座 __,內衣,梅艷芳,底衫褲,

百變樂壇天后梅艷芳(阿梅)在故居逾千件遺物,2013年10月曾進行拍賣,合共405件。當時阿梅歌迷會與曾志偉聯手,以101萬投得阿梅67座獎座,可惜金唱片及白金唱片就被人以60萬高價投得。總成交價達531萬。轉眼兩年,阿梅的遺物,再被拍賣,今次以網上形式拍賣,由今日下午6時開始,至本月22日下午6時截止,拍賣品合共3,000批,由受託拍賣行HongKongAuctionsLimited安排。是次拍 ...


百變樂壇天后梅艷芳(阿梅)在故居逾千件遺物,2013年10月曾進行拍賣,合共405件。當時阿梅歌迷會與曾志偉聯手,以101萬投得阿梅67座獎座,可惜金唱片及白金唱片就被人以60萬高價投得。總成交價達531萬。

轉眼兩年,阿梅的遺物,再被拍賣,今次以網上形式拍賣,由今日下午6時開始,至本月22日下午6時截止,拍賣品合共3,000批,由受託拍賣行Hong Kong Auctions Limited安排。是次拍賣亦阿梅個人物品最後一次拍賣會。

是次拍賣會,其拍品開價由港幣100至10,000元起,由獎項、紀念狀、舞台服、日常便、手袋鞋履、人造珠寶、唱片、相片及傳媒剪報、家具等皆有。至於最具意義的獎座——1982年新秀歌唱大賽冠軍獎座(拍品編號1057),亦成為今次拍賣品,底價$1,000:阿梅於1984年第四屆香港電影金像獎摘下之最佳女配角獎座(拍品編號1060),與1988年十大勁歌金曲金獎之獎座(拍品編號1058),拍賣價亦是$1000。就連阿梅的貼身內衣,亦被拍賣,底價$500。

拍賣行負責人稱,是次拍品「開價相宜」,讓歌影迷能購入作紀念。

梅媽接受《蘋果》電話訪問時,坦言事前完全不知阿梅遺物再被拍賣:「仲有嘢走去拍賣吖,衫同獎項一個都唔畀番我,幾賤格,以為嗰時己經賣晒,今日仲拍賣!」

梅媽續道:「你哋話囉,咁多獎座一個都唔畀我,咁多衫一件都冇畀番我,要求乜嘢都冇畀我!壽山村賣咗一億幾,依家剩番六、七千幾萬咋,我得三萬蚊一個月,佢蝦我囉,我要佢畀番錢我!」

1982年新秀歌唱大賽冠軍獎座。底價$1,000。 香港電影金像獎摘下之最佳女配角獎座。底價$1,000。
十大勁歌金曲榮譽大獎。底價$1,000。 阿梅的貼身內衣,未剪牌。底價$500。

鍾意就快D Share啦!