網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月2日 星期三

32D方媛起底!愛晒Body 揸靚車勁富貴 __,

方媛身材姣好,更不介意大拍性感照片晒Quali。next1/1pre極盡視覺誘惑。next1/1pre夠晒撩人。next1/1pre現年27歲的方媛,曾為《東網》拍攝水着。next1/1pre出浴照。next1/1pre上圍極「胸」湧。next1/1pre方媛next1/1pre呢張係佢其中一張寫真相,意識大膽。next1/1pre九月份,佢曾經喺微博發表疑似愛的宣言。next1/1pre呢架車, ...


方媛身材姣好,更不介意大拍性感照片晒Quali。

next 1/1 pre

極盡視覺誘惑。

next 1/1 pre

夠晒撩人。

next 1/1 pre

現年27歲的方媛,曾為《東網》拍攝水着。

next 1/1 pre

出浴照。

next 1/1 pre

上圍極「胸」湧。

next 1/1 pre

方媛

next 1/1 pre

呢張係佢其中一張寫真相,意識大膽。

next 1/1 pre

九月份,佢曾經喺微博發表疑似愛的宣言。

next 1/1 pre

呢架車,一睇就知正

next 1/1 pre

方媛除咗有車有樓,仲養埋番狗添。

next 1/1 pre

郭富城「親口」承認的真命天女,叫方媛,是一名上海模特兒。其實這位上海姑娘,之前來過香港發展,有「上海Leah Dizon」之稱,更曾為《東網》拍攝水着,性感得來不失天真,其三圍數字亦相當惹火,為32D、24、35。

城城突然半夜驚爆戀情,呢位方媛自然成為起底目標,翻查佢嘅微博,發現呢位只有27歲的靚女同一般普通靚女一樣,鍾意自拍放上網。另據可靠消息,方媛本身都算有米,而且在上海更是有車有樓人士,兼且養埋番狗。

記者翻查方媛社交網,發現方媛曾於年初大晒靚車,豪語留言話係自己新車之餘,仲試過喺新車前面霸氣留影,富貴氣質外露。消息人士又指,方媛百足咁多爪,身為「淘女郎」的她,曾拍下不少性感內衣寫真照,噴血程度爆燈,更為不同商店拍攝過不少代言照片。

隔空冧城

另方媛之前九月嘅時候,仲喺微博寫咗段留言,令人覺得佢當時已經熱戀緊,方媛當時留言如下:「有種吃醋叫-你玩吧,我睡了 。有種生氣叫—哦,你忙吧。有種喜歡叫-别玩了,睡覺。有種撒謊叫-放心吧,我没事。有種真心叫-我等你。有种付出叫-我願意,不後悔。有種感情叫-你開心就好,有種温暖叫-别怕,你还有我。有種真愛叫-我一直都在,有種想念就是-我想看看你。」下款更寫着:「致在乎我的人。」到底是否向城城發嗲功,相信只有兩位當事人才知道了。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有新一代女神陳瀅、郭奕芯同鄭俊弘,想知陳瀅點樣快人一步,理想達到?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!