網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月3日 星期四

致富智庫:致富智庫:4個敗家通病 財圈人「中」幾多樣? __,

next1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1pre話就話每個人都有獨特使錢習慣,不過講到「敗家」,幾乎有共通點。你自問冇亂使錢?只不過係唔知點解個個「月光」?算唔算敗家,係好客觀嘅。又睇吓你有冇以下4樣敗家通病。講明,慎入,事關中一樣已經死得,怕你受唔住刺激。1、常時向Friend借錢好多人都試過向朋友或屋企人江湖救急撲水,不過 ...


next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre

話就話每個人都有獨特使錢習慣,不過講到「敗家」,幾乎有共通點。你自問冇亂使錢?只不過係唔知點解個個「月光」?算唔算敗家,係好客觀嘅。又睇吓你有冇以下4樣敗家通病。講明,慎入,事關中一樣已經死得,怕你受唔住刺激。

1、常時向Friend借錢

好多人都試過向朋友或屋企人江湖救急撲水,不過,若然每個月逢糧尾嗰幾日你都「江湖救急」,戶口冇錢到連嗰幾日都過唔到,千祈咪覺得好平常,其實已經係一個極危險信號,顯示你根本理財無方、對金錢唔負責任。人人都有需要救急時,但唔係時時。咪充「大頭鬼」,冇錢就唔該節省開支,一係就搵方法賺多啲。

2、鍾意乜都碌卡

唔少千禧代(即是80後、90後、00後)鍾意乜都碌信用卡,貪遲啲先找數,貪啲分換禮物。找卡數時又鍾意還Min Pay(最低還款額),若然仲會用張卡碌Cash(現金透支)嚟用,死得。一班朋友食飯,你碌卡找數先,乘機即袋班朋友夾番嘅錢,即時有Cash周轉,以為自己好醒?未必。呢個其實係壞習慣,同先使未來錢冇分別。除非你有能力卡數月月清,否則剪咗張卡好過。

3、將啲現錢擺喺屋企

咪以為唔碌卡齋用Cash就冇事,都要睇你啲錢放邊,若然放喺屋企,同樣唔係好事,一來有賊就唔好,二來連少少利息都賺唔到,蝕晒。唔該,至少都存入銀行。

4、政府退稅都未到手就已使清

如果你係納稅人士,有時候政府都會退稅「派糖」,唔該你千祈咪因為有退稅,就即刻將筆錢使清,咁同你碌卡碌咗去無分別,反而應將筆錢儲起,留番下次繳稅時用。

睇完。你又中咗幾多樣?上述4個敗家通病,問咗幾位財圈人,佢哋個個都話自己一樣都冇中喎。不過,老老實實.....

---------------

●趙海珠「喺美容院最易出事!」

前輪后珠珠一向都係等啲嘢爛咗、或有需要,先去買,佢仲好目標為本,即是諗住要對銀色高踭鞋,佢就只去睇銀色高踭鞋,見到紫色都唔會吼,任何其他嘢Sell唔到佢。

不過,一對住啲美容院Sales姐姐,佢就冇晒反抗能力,「我好容易甩唔到身,喺嗰啲Moment會使大咗」,幾大先?「最犀利嗰次係買咗Facial Package,六位數字......」(六位數字,即係以十萬蚊計!)「買完出嚟,梗係覺得好大嚿錢,但可以用2年,惟有咁安慰自己。」

-------------

●彭偉新「嗰啲咩唔露面就可以借到錢嘅,簡直係荼毒人!」

京華山一研究部主管彭偉新使錢一向好穩定,唔會突然使大咗。佢鍾意儲鈔票,亦試過一次過攞8萬蚊嚟買,不過都係能力以內。佢亦唔鍾意先使未來錢,卡數必定個個月清,「如果自己Handle唔到,點去做榜樣呢?」一切皆因佢有小朋友。

「嗰啲咩唔露面就可以借到錢嘅,簡直係荼毒年青人,係好恐怖嘅資訊,碌咗卡可以唔還住、壘埋一次過先?冇可能咁樣!」

佢亦冇試過問朋友借錢,「調番轉你問我借,我都唔知借唔借畀你好;借就害死你,明知你(使錢)Pattern係錯嘅,你得唔到任何教訓。」

-------------

●王良享「唔鍾意信用卡,Cash安樂啲。」

星展財資市場部董事總經理王良享係個Keep好少信用卡嘅Banker,「我唔鍾意碌卡,唔鍾意信用卡」,信用卡都係人哋或銀行畀佢。一班人食飯時,佢絕唔會為咗想儲分而碌卡找住數先。佢平時出街會帶多啲現金,「我鍾意用Cash多啲,安全啲。有Cash喺身,安落啲嘛。」

佢唔會向朋友借錢,「我買嘢係有Target先買;Big Items嘅,會諗清楚係咪需要先買」,好少會使大咗。

-------------

●黃德几「由細到大都大使,嗰次教訓之後就量入為出。」

「有冇試過找唔晒卡數?有,啱啱畢業讀完書出嚟做嘢,收入唔多,開支好大」,金利豐證券研究部執行董事黃德几話十零年前試過入不敷支,問Friend借就冇,因為都唔問得幾多,「有乜就梗係搵老竇阿媽幫手」,到佢阿爸阿媽出聲話「喂,你都大喇」,佢至醒醒定定,使少啲,兼做多份Part Time開源,簡單講就係靠「量入為出」自己搞得番掂。

佢依家都仲好鍾意碌卡,但就定實每月自動Full Pay找卡數,「信用卡唔應該用?講嗰個都白癡,不如話唔好用手機?最緊要係用得其所,唔好矯枉過正」,佢話碌完卡Full Pay找數就贏晒,事關商戶畀埋手續費之餘,仲賺埋飛行里數,佢好多機票就係咁儲番嚟。

-------------

●香敏華「鍾意食,一去超級市場,八達通嘟嘟吓變至少幾百蚊」

一個超市、一張自動增值嘅八達通、好多嘢食賣,呢幾樣加埋,就可能係御豐理財研究部投資組合經理香敏華嘅死穴,「張八達通經常嘟,呢個問題比較大啲,貪方便,嘟吓嘟吓嘟多咗。好似去超級市場買嘢咁,嘟吓嘟吓嘟到變咗幾百蚊囉At Least。」

一切皆因香敏華鍾意食好嘢,「係食嘢使得多啲,可以食啲比較貴嘅,鍾意搵啲好好食嘅地方,捨得喺食嗰方面。買嘢就少啲,因為買嘢嘅欲望比較短暫,一陣唔記得咗就會冇買到。」

扮靚呢?「呢方面,比其他人冇咁花錢,就算最近都唔覺意畀人氹咗買Coupon,都唔洗一萬蚊嘅」

─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─

想領悟更多理財智慧,富足一世?即刻click入「致富智庫」

http://bit.ly/1Q29Vkm

鍾意就快D Share啦!