網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月14日 星期一

【80後上車真人SHOW 1】誓要30歲前做業主!年放假一日 儲夠百萬首期 __,

今年初新居屋發售,本報原本邀請中籤者參加真人show,回覆千奇百怪,有遠自澳洲港人聲言抽中,又有中籤者約好做第一集,臨尾屋企人反對而放棄。節目原本擱置,直至5月底,本報收到這個電郵:本人TonyYuen29歲男性自僱人士20歲立下30歲前業主夢辛辛苦苦已儲到450萬樓下樓的2成首期但由於係自僱申請按揭甚難(想做九成按揭)希望能夠得到幫助完30歲前上車夢結果,居屋真人show,即時變成今日登場的《8 ...




其他影片:>>






今年初新居屋發售,本報原本邀請中籤者參加真人show,回覆千奇百怪,有遠自澳洲港人聲言抽中,又有中籤者約好做第一集,臨尾屋企人反對而放棄。

節目原本擱置,直至5月底,本報收到這個電郵:

本人Tony Yuen

29歲 男性 自僱人士

20歲立下30歲前業主夢

辛辛苦苦已儲到450萬樓下樓的2成首期

但由於係自僱 申請按揭甚難(想做九成按揭)

希望能夠得到幫助 完30歲前上車夢

結果,居屋真人show,即時變成今日登場的《80後上車真人Show》!

Tony今年29歲,自僱司機,月入超過3萬元,不過呢份工……「通常我朝早8點出門口,做到下午3點零鐘,一日做七個零鐘,無假放㗎!自僱,多勞多得,放假咪無錢囉!你要勤力,就要日日做……一年有一日假,就是大年初一,病呀、整親,都要硬住頭皮上……」之前做保險,同上司不咬弦,轉行做自僱司機,做了近兩年,幫三間公司日日送貨,「家陣收入算穩定,好彩有啲公司照住小弟。」

幾年來返工又返工,儲錢又儲錢,「身邊好多朋友30歲前已經有幾層樓」,朋輩壓力,激起他要30歲前上車,家陣儲夠首期近100萬元!「我比較鐘意做人前嘅嘢,即係我希望喺大家,譬如一齊畢業或同年紀嘅人,希望自己跑前少少,即係唔想做後面嗰班。」

Tony租住西貢村屋,夢想居所是將軍澳寶盈花園,「由細到大住將軍澳,舅父一家住寶盈花園,細細個就係佢地湊大我,我最希望住喺佢隔籬。」計過度過,雖然儲錢近百萬,但想留啲錢傍身,預算可以買到450萬元以下嘅樓,目標是借九成按揭,首期約四、五十萬元,月供1.3萬元、1.4萬元,唔會太辛苦。

記者請來多位專家,為Tony上車作好準備。

玄學家麥玲玲睇過Tony八字,「Tony呢兩年有置業運,今年乙末年,幾明顯見到家宅運強,相信會買到樓。但需要貴人幫忙,要人幫手,就算諗住做都差少少,不過最終會成功。邊啲月份最容易呢?係中秋節前後,機會較高。」Tony命中需要金和水,買樓最好在西方或北方的地區,單位最好見水。

不過Tony好想買將軍澳樓,玲玲師傅就話,將軍澳屬東區,東區唔係認真旺佢,不過硬要在將軍澳買樓,可以揀啲樓盤望到水,或者樓盤名有三點水,叫做平衡返少少。區份來講,始終西區、北區有利於佢。真係揀唔到,門口向西或向北,室內顏色米、白、淺藍色,外望有水,呢啲屋一定旺佢。不過玲玲師傅補充:「佢今年置業運係高,不過今年行嘅運係需要貴人幫忙,買嘅過程需要有人幫手先得。」

究竟Tony能否夢想成真?欲知後事如何,《80後上車真人SHOW》第二集,今晚六點準時開播!

記者︰陳家雄 吳美茸

攝影︰王俊龍 楊柏賢 何柏佳 鍾偉德 黃耀興 朱家駿


鍾意就快D Share啦!