網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月1日 星期二

【add即時.尚】好sweet!凍齡女神黎姿和徐子淇 孖住食爆谷 __,女神,徐子淇,黎姿,

凍齡女神黎姿和「千億新抱」徐子淇一向好朋友,時裝品牌I.T昨晚Po了一張這兩個豪門靚媽的合照,網民不斷留言:「女神!」「好美!」黎姿和徐子淇兩人一齊笑住面對鏡頭,面前就放了大堆卡通圖安零食,原來是收到甜品SweetMonster送的爆谷禮盒做聖誕禮物,子淇親暱地依住黎姿,成個少女咁抌住黎姿個膊頭,非常好感情。兩個靚媽咪其實向來是閨蜜,2014年就一齊玩「淋冰桶」做善事,今年5月又同鄺文珣一同慶祝生 ...




其他影片:>>






凍齡女神黎姿和「千億新抱」徐子淇一向好朋友,時裝品牌I.T昨晚Po了一張這兩個豪門靚媽的合照,網民不斷留言:「女神!」「好美!」

黎姿和徐子淇兩人一齊笑住面對鏡頭,面前就放了大堆卡通圖安零食,原來是收到甜品Sweet Monster送的爆谷禮盒做聖誕禮物,子淇親暱地依住黎姿,成個少女咁抌住黎姿個膊頭,非常好感情。

兩個靚媽咪其實向來是閨蜜,2014年就一齊玩「淋冰桶」做善事,今年5月又同鄺文珣一同慶祝生日。

更多時尚新聞,即上:http://add.appledaily.com

馬太黎姿和徐子淇收到大堆爆谷做聖誕禮物。 2014年時齊齊在泳池「淋冰桶」做善事
鄺文珣生日。 徐子淇近日慶祝33歲生日。
鍾意就快D Share啦!