掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

同 BB飛英國過生日 林峯顧住拍拖唔願做 [壹週刊 - 1344] __,林峯,M1,

星期日,林峯去機場會合女友,之後一齊飛去英國過他36歲生日。娛樂偵訊同BB飛英國過生日 林峯顧住拍拖唔願做林峯同拍拖三年的吳千語愈來愈恩愛,星期二(十二月八日)是林峯三十六歲生日,壽星仔特登推晒所有工作,再幫女友請定假,雙雙飛去英國過二人世界慶祝。其實自從林峯約滿大台轉投英皇後,事業心明顯放輕,終日沉迷拍拖,在整整一年內只拍了一部大陸劇,甚至連今個月中開拍的《使徒行者》電影版,林峯寧願拍拖都唔想拍 ...


星期日,林峯去機場會合女友,之後一齊飛去英國過他 36歲生日。

娛樂偵訊

同 BB飛英國過生日 林峯顧住拍拖唔願做

林峯同拍拖三年的吳千語愈來愈恩愛,星期二(十二月八日)是林峯三十六歲生日,壽星仔特登推晒所有工作,再幫女友請定假,雙雙飛去英國過二人世界慶祝。

其實自從林峯約滿大台轉投英皇後,事業心明顯放輕,終日沉迷拍拖,在整整一年內只拍了一部大陸劇,甚至連今個月中開拍的《使徒行者》電影版,林峯寧願拍拖都唔想拍戲,一口推掉。

請假拒宣傳

剛剛生日滿三十六歲的林峯,自從同他口中好愛、好愛……的千語 BB拍拖後,便戀愛大過天,最近剛剛有新歌派台的他,為了同女友一起過生日,他竟向公司請假暫停宣傳,更幫身在泰國拍電影《賞金獵人》的吳千語攞假,一齊飛去英國過二人世界慶祝。

星期日(十二月六日)傍晚七時,吳千語由泰國返回香港,她留在機場禁區內沒有出閘,到晚上十時林峯與一名女助手抵達機場,行李由女助手負責攞住,林峯兩手 fing fing兼 chok住行埋去櫃枱 check in,辦理完登機手續後,便心急入閘會合女友。

據知,雖然今次英倫之旅是慶祝林峯生日,但所有使費及安排均由林峯全權負責,吳千語只負責決定目的地,他們會在英國逗留五天,因為之後吳千語要返回泰國繼續為電影開工。

原來吳千語要在泰國同李敏鎬拍電影,但為了陪男友,她專登向劇組請假。

林峯對吳千語向來出手闊綽,經常帶女友周圍去 shopping任買。

唔想做配角

其實林峯過檔英皇後,應女友要求大幅度減產,將更多時間用來拍拖,他簽了英皇整整一年有多,只拍了一部大陸劇《六扇門》,原本電影版《使徒行者》預埋林峯演出,做番「爆 Seed」一角,不過當林峯知道部戲會在聖誕節期間開拍,隨時打亂他同 BB外遊過節大計,於是決定推戲唔肯接。

「其實令到阿峯唔接呢部戲,除咗阻到佢同 BB拍拖之外,因為部戲會有古天樂、張家輝、吳鎮宇一齊拍,條數點計,阿峯只會係配角,所以索性唔拍,同 BB拍拖好過。」林峯身邊人說。

《使徒行者》即將開拍電影版,但林峯拒絕做古天樂、張家輝及吳鎮宇的陪襯,於是辭演。

去年十一月林峯簽約英皇,但之後林峯刻意減產,成年只拍了《六扇門》一套大陸劇(下圖),其餘時間用來拍拖。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!