網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月13日 星期日

章子怡:否認誕B傳聞 章子怡口誤自爆佗男B __,子怡,章子怡,

章子怡抱狗證明自己仍未生B。next1/1pre章子怡所講的「兒咂」自爆自己佗男B。next1/1pre昨晚網上盛傳子怡已誕B,今早汪峰在其工作室微博回應。next1/1pre章子怡抱狗,證明她人不在醫院。next1/1pre不過佢全身包到冚,加上只影大頭照,所以未知佢個肚有幾大。next1/1pre整多張托腮姿態,三七面睇落去冇之前啲相咁腫!next1/1pre女星章子怡與內地歌手汪峰今年3月底 ...


章子怡抱狗證明自己仍未生B。

next 1/1 pre

章子怡所講的「兒咂」自爆自己佗男B。

next 1/1 pre

昨晚網上盛傳子怡已誕B,今早汪峰在其工作室微博回應。

next 1/1 pre

章子怡抱狗,證明她人不在醫院。

next 1/1 pre

不過佢全身包到冚,加上只影大頭照,所以未知佢個肚有幾大。

next 1/1 pre

整多張托腮姿態,三七面睇落去冇之前啲相咁腫!

next 1/1 pre

女星章子怡與內地歌手汪峰今年3月底在港入紙註冊後,傳聞不絕,有指子怡懷孕赴美待產,預產期在12月底或明年1月,至上月內地導演魏楠證實了章子怡懷孕的消息。

凌晨時段有網友爆料,指美國月子中心的工作人員透露,子怡已在美國生B,更盛傳是個男B。直至早上九時許,對此傳聞一直未有回應的汪峰,終於透過其工作室在微博留言:「沒甚麼好回應的,大家好好過周末,陪陪家人吧。」有網友推斷一向愛上頭條嘅汪峰咁樣回應,章子怡一定未生。

相隔唔夠三十分鐘,章子怡亦在微博甫相晒同狗狗嘅合照,及留言作出回應:「兒咂(中國方言,解作兒子的意思)?只有這個。」章子怡親口否認誕B傳聞,不過好多網民見章子怡用「兒咂」呢個詞語留言,都紛紛恭喜佢佗男B。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!