網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月16日 星期三

「陀飛輪」搶閘登港  女神BB爭住玩 __,女神,

「東華慈善嘉年華」即將於前啟德機場跑道開幕,各女神BB都爭住想玩。next1/1pre蘇麗珊揚言要在「陀飛輪」上大放笑彈。next1/1pre千語BB未有打算邀男友林峯一起玩呢個咁刺激嘅「陀飛輪」。next1/1pre梁雨恩想喺「陀飛輪」上面試下畫畫。next1/1pre心悠BB為慈善可以坐多幾轉。next1/1pre只係睇相都覺得好剌激。next1/1pre反轉再反轉!next1/1pre「陀飛 ...


「東華慈善嘉年華」即將於前啟德機場跑道開幕,各女神BB都爭住想玩。

next 1/1 pre

蘇麗珊揚言要在「陀飛輪」上大放笑彈。

next 1/1 pre

千語BB未有打算邀男友林峯一起玩呢個咁刺激嘅「陀飛輪」。

next 1/1 pre

梁雨恩想喺「陀飛輪」上面試下畫畫。

next 1/1 pre

心悠BB為慈善可以坐多幾轉。

next 1/1 pre

只係睇相都覺得好剌激。

next 1/1 pre

反轉再反轉!

next 1/1 pre

「陀飛輪」機動遊戲將會登陸「東華慈善嘉年華」。

next 1/1 pre

梁雨恩大爆楊千嬅非常細膽。(資料圖片)

next 1/1 pre

周柏豪都表示對「陀飛輪」好有興趣。(資料圖片)

next 1/1 pre

梁雨恩想搵埋張致恒一齊挑戰。(資料圖片)

next 1/1 pre

「東華慈善嘉年華」即將舉行揭幕,萬眾期待挑戰人體極限的「陀飛輪」機動遊戲將會全球首度登場,能夠發揮「瘋狂」創意人士,更有機會搶先成為全球第一位單挑「陀飛輪」勇者。圈中一眾「女神」吳千語、劉心悠、蘇麗珊及梁雨恩均想舉手迎戰,外柔內剛的千語BB更膽色過人,揚言要在「陀飛輪」上抆眉,認真豪邁!

雲集世界級最新機動及攤位遊戲

「東華慈善嘉年華」即將於前啟德機場跑道開幕,這個慈善嘉年華以新世代科幻想像為主題,雲集世界級最新機動及攤位遊戲、設有雜技表演、家庭娛樂區、演藝綜合區和美食廣場。多款世界級機動遊戲更是首次登陸香港,最重點是全球首現的「陀飛輪」、全港最高的「極速空降跳樓機」,還有「兒童創意動感區」、適合一家大細一同盡情欣賞的「英國頂級雜技團」、驚喜呈現的「超级搖滾」及華麗浪漫的「雙層旋轉木馬」等等。

「一人開機」單挑勁吸引

萬眾矚目、全球首現的「陀飛輪」機動遊戲,由三個四方大型框架組成,24個玩家一字排開,3個框架會同時向不同方向「迴環立體式」旋轉對抗地心引力,挑戰玩家瘋狂極限,主辦單位更在Facebook搞了一個Wall Game,讓參加者發揮「瘋狂」創意,列出最令人意想不到、想在「陀飛輪」上做的事。最具創意的朋友,將成為全球首個參加者,更會「一人開機」單挑「陀飛輪」;另外大會還再額外選出24位幸運兒,一齊免費試玩。

千語BB爆男友細膽

鍾情刺激機動遊戲的千語BB,一知道又有得玩、又可以發揮創意,即時舉腳話要參加:「我完全唔驚機動遊戲,都鍾意玩,睇到陀飛輪個結構,唔係好驚啫,我OK嘅!」勇於接受挑戰嘅千語BB,最想在「陀飛輪」上「抆眉」,她笑說:「可以自己抆眉,如果錯手可能冇咗一邊眉。」不過千語BB未有打算邀男友林峯一起「瘋狂」,她笑說:「另一半都幾細膽,唔係好敢玩機動遊戲,我唔會逼佢玩,我鍾意搵一個應該比我更加大膽嘅人一齊去玩。」千語BB又謂知道今次嘉年華是慈善性質,故相信會有更多人支持。

心悠BB為慈善甘願喊驚

熱愛跑10K賽事的劉心悠向來亦喜歡挑戰自己,不過原來為跑步可以發揮無限潛能嘅佢,暗地裏十分膽心,更笑言要畀人「綁」先敢上「陀飛輪」:「就由綁我上去嗰個陪我玩,我淨係想大叫『啊』~!」不過為了慈善,自認膽小的她甘願坐多幾轉、大叫多幾次都冇問題。曾與周柏豪合作過的心悠BB,覺得作為今次嘉年華宣傳大使的柏豪十分大膽,柏豪也曾表示對「陀飛輪」機動遊戲感興趣。

蘇麗珊乘機晒爛Gag

「新紮女神」蘇麗珊都勇於嘗試玩「陀飛輪」挑戰人體極限,因為機會難逢,問到她覺得最大膽的藝人是誰,她第一時間想到楊千嬅,她說:「因為佢有首歌叫《勇》,佢一定好勇敢,一定敢玩!」麗珊BB斯斯文文,原來最愛搞爛gag,更揚言要在「陀飛輪」上大放笑彈,說畢更即席表演:「從前有個菲傭,有一日佢飛飛吓就溶咗。」真係爛到極點!問到麗珊BB最想同邊個一齊挑戰「陀飛輪」,蜜運中的她竟然捨棄男友游學修,點名邀導演黃修平陪玩,她笑說:「因為好似未見過佢驚、尖叫、頭髮亂晒嘅樣,所以都想見吓!」

梁雨恩挑戰寫生

掟標高手梁雨恩(Cathy)笑言想搞搞新意,她希望在「陀飛輪」上挑戰畫畫,更期待與大家分享她的大作,她笑說:「睇吓畫到出嚟會係點,應該會同『陀飛輪』一樣,揈到癲咗!」她更笑言會畫風景,不會畫人像:「畀人畫嗰個好慘,我想像唔到畫出嚟會係點,畫完應該唔會同我做朋友。」Cathy又表示朋友圈中最瘋狂、最貪玩的就是張致恒(Steven),如果可以捉一個人與自己共同挑戰,Steven絕對是不二之選:「佢喺我認知中係咩都敢玩,咩都敢試嘅人,同埋佢係帶領朝流嘅人嚟,香港第一次有得玩,佢一定會有興趣!」她更大爆楊千嬅非常細膽,每次提起「陀飛輪」都面有難色,更曾多次表示要推其他男士上去玩:「但我諗如果佢上去玩嘅,丁生(丁子高)會好好照顧佢嘅!」她更自動請纓為千嬅做保母幫他們湊囝囝Torres,因為嘉年華中設有兒童樂園。

如果自認比四位「女神BB」有更多瘋狂想法,想在「陀飛輪」大膽接受挑戰,又想率先免費試玩這個瘋狂、刺激的機動遊戲,大家可以登上「東華慈善嘉年華」Facebook專頁(連結: www.facebook.com/twcarnival )成為Fans及Like當中的Post,之後在留言位置回答問題及tag 2位好友,答案最有創意的參加者,將能成為全球首25個挑戰這個「陀飛輪」的人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!