掃呢頁CODE去手機

2015年12月12日 星期六

【獎座內衣任bid】不甘阿梅受辱 志偉與演協再出手 力阻拍賣 __,演協,梅艷芳,阿梅,曾志偉,志偉,底衫褲,內衣,演藝人協會,

兩年前,阿梅梅艷芳的遺物首次被拍賣,當中包括金及白金唱片共11枚,及多個珍貴獎座。每件底價$500。由於參與競投的都是炒家和內地人士,令人擔心阿梅的心血淪為內地客充撐門面之物。最後由曾志偉聯同眾好友及阿梅徒弟合力,以101萬,全數投得阿梅67個獎座,惜11張金及白金唱片則由神秘男子以60萬投得。志偉當時直認:「fans想拍賣停止,但呢個係法律程序,冇法子。我同歌迷會商量過,最重要係啲獎座同 ...




其他影片:>>






兩年前,阿梅梅艷芳的遺物首次被拍賣,當中包括金及白金唱片共11枚,及多個珍貴獎座。每件底價$500。由於參與競投的都是炒家和內地人士,令人擔心阿梅的心血淪為內地客充撐門面之物。最後由曾志偉聯同眾好友及阿梅徒弟合力,以101萬,全數投得阿梅67個獎座,惜11張金及白金唱片則由神秘男子以60萬投得。

志偉當時直認:「fans想拍賣停止,但呢個係法律程序,冇法子。我同歌迷會商量過,最重要係啲獎座同金唱片,因為係藝人嘅尊嚴,唔可以流出去。」

事隔兩年,志偉及阿梅一眾好友,需再次出手。梅艷芳的遺產管理人匯豐信託,上周四開始至本月22日傍晚6時,舉行「LAST BUT NOT LEAST----最後芳華」網上拍賣會,將阿梅最後一批遺物拍賣,所得錢用作梅媽的生活費。這批約3,000件遺物中,包括一度「神秘失蹤」的新秀冠軍獎座、香港電影金像獎最佳女配角獎座,阿梅的睡衣,連未穿過的內衣套裝及絲襪都拿出來拍賣。

今次拍賣,就連阿梅的內衣亦需拿出來,令歌迷及親友大為痛心,認為此舉是對阿梅一個極大侮辱。阿梅徒弟譚耀文昨日更怒轟遺產管理人「冇人性」,黃秋生亦於網上呼籲停止拍賣。

《蘋果》收到消息,阿梅生前一班好友,包括舊愛林國斌、苗僑偉、戚美珍、曾志偉及連炎輝等等,不忍阿梅尊嚴受損,決定聯同演藝人協會出手,聯署力阻今次拍賣繼續進行;但鑑於匯豐信託只是根據遺囑意願行事,故若然未能阻止拍賣,則會籌款合力競投阿梅的遺物,然後好好保存。據知這兩日志偉已經聯絡了演協會長成龍,同時亦找來林建岳幫手,一切只待志偉返港後,即開會研究。

林國斌接受《蘋果》電話訪問,直認此事,他說:「聽到拍賣阿梅獎項同內衣褲,好反感、好嬲!咁做法係傷害咗所有愛鍚阿梅嘅人。噚日同今日聯絡咗志偉,依家傾緊大家夾錢買番啲獎項,我覺得最緊要買番啲獎項,志偉就話最緊要買番啲內衣褲,因為呢啲係好私隱嘅嘢,代表住阿梅嘅尊嚴。」

今次被拍賣的,包括曾一度「失蹤」的新秀金獎獎座 金像獎
未拆牌子的內衣套裝 晚裝內衣 好友劉德華簽名CD
雜錦CD 志偉已聯絡成龍及林建岳,返港後即著手聯署,力阻拍賣繼續進行。

鍾意就快D Share啦!