掃呢頁CODE去手機

2015年12月13日 星期日

鄧兆尊唔稀罕祥嫂家產 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊唔稀罕祥嫂家產兆尊「一夜白頭」呼籲祥嫂:千祈唔好分遺產給我祥嫂洪金梅與四名子女再為錢失和,更不惜揚家醜,雙方關係決裂,可是兆尊等人一直未有反擊。昨日一頭白髮的兆尊到旺角麥花臣球場音樂會任司儀,他表示與祥嫂沒有聯絡,對於祥嫂表示死後不會分遺產給他們,兆尊即謂:「千祈唔好分畀我!最好佢自己使晒佢。」祥嫂早前揭祥哥嗜賭,更曾氣得拉住他去跳樓,兆尊聞言即說:「吓?未聽過呢啲嘢喎,我只係細個見過張床好 ...


鄧兆尊唔稀罕祥嫂家產



其他影片:>>






兆尊「一夜白頭」呼籲祥嫂:千祈唔好分遺產給我

祥嫂洪金梅與四名子女再為錢失和,更不惜揚家醜,雙方關係決裂,可是兆尊等人一直未有反擊。昨日一頭白髮的兆尊到旺角麥花臣球場音樂會任司儀,他表示與祥嫂沒有聯絡,對於祥嫂表示死後不會分遺產給他們,兆尊即謂:「千祈唔好分畀我!最好佢自己使晒佢。」

祥嫂早前揭祥哥嗜賭,更曾氣得拉住他去跳樓,兆尊聞言即說:「吓?未聽過呢啲嘢喎,我只係細個見過張床好多錢。」對於母親批評他的女友做骨場,對此兆尊暗寸說:「呢啲嘢冇得講㗎喎,一係我下次識男朋友吖!」

採訪:王連連

攝影:仇志德



■鄧兆尊昨晚擔任音樂會司儀,首度開腔回應與祥嫂為錢失和一事。


鍾意就快D Share啦!