掃呢頁CODE去手機

2015年12月26日 星期六

否認畀十萬何傲芝 張明偉反駁周子揚 __,周子揚,何傲芝,

張明偉表明自己立場中立。next1/1pre周子揚對Gigi同Lily出聲明反擊,指佢唔認都冇法,周子揚冇留證據。next1/1pre周子揚就「生活費風波」接受有線電話訪問,再次強調自己是講出事,更表示何傲芝曾說張明偉已經給了十萬元,反問他作為何傲兒男友是否應該畀廿萬,對於何傲芝與何傲兒發聯合聲明否認索取金錢,周子揚說:「佢唔認都冇法,我冇留證據,佢哋都影響我同家人,覺得恐慌。(驚唔驚畀人告誹謗? ...


張明偉表明自己立場中立。

next 1/1 pre

周子揚對Gigi同Lily出聲明反擊,指佢唔認都冇法,周子揚冇留證據。

next 1/1 pre

周子揚就「生活費風波」接受有線電話訪問,再次強調自己是講出事,更表示何傲芝曾說張明偉已經給了十萬元,反問他作為何傲兒男友是否應該畀廿萬,對於何傲芝與何傲兒發聯合聲明否認索取金錢,周子揚說:「佢唔認都冇法,我冇留證據,佢哋都影響我同家人,覺得恐慌。(驚唔驚畀人告誹謗?)我講事實,何需擔心?要睇嚴重性,聽聞Gigi(何傲芝)好興咁做,但我係表達真實感受。」

不揣測動機

不過,張明偉接受《東網》訪問時,強調何傲芝沒有向自己借錢:「周子揚講嘅嘢係捏造,Gigi冇向我借過一分一毫,我唔揣測周子揚咁講嘅動機。(Gigi有向你提及經濟困難問題?)Gigi同Lily(何傲兒)好獨立同自立,我戥佢哋唔抵。」張名偉表示很久沒見過周子揚,對上一次聯絡是無綫劇集《實習天使》播映見街:「佢有同我講有留意套劇出咗街,我講多謝。」

最好的聖誕禮物

何傲兒方面,對於周子揚的言論只透過短訊回覆表示憤怒:「我對這人所講的說話極為憤怒,因為那不是事實,多謝他送上最好的聖誕禮物。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!