掃呢頁CODE去手機

2015年12月28日 星期一

月經遲咗!葉翠翠肚凸凸疑有喜 __,翠翠,葉翠翠,

今年成為人妻嘅葉翠翠,就講過會先享受一下二人世界,之後再計劃生小朋友。言猶在耳,翠翠嘅二人世界看來就快變成三人世界。事緣翠翠被人影到同老公行街時,腹部微隆,睇來似乎有好消息喎!再睇番翠翠個微博,月中同老公影嘅合照,翠翠都刻意用外套遮住腰部,而且又大Show平底鞋,睇來真係孕味濃。有記者就打過去問翠翠,佢就話有啲嘢真係嚟遲咗,又笑話自己可能係肥咗,仲話努力當中,唔知係咪怕小器所以唔敢講住呢? ...


今年成為人妻嘅葉翠翠,就講過會先享受一下二人世界,之後再計劃生小朋友。言猶在耳,翠翠嘅二人世界看來就快變成三人世界。

事緣翠翠被人影到同老公行街時,腹部微隆,睇來似乎有好消息喎! 再睇番翠翠個微博,月中同老公影嘅合照,翠翠都刻意用外套遮住腰部,而且又大Show平底鞋,睇來真係孕味濃。

有記者就打過去問翠翠,佢就話有啲嘢真係嚟遲咗,又笑話自己可能係肥咗,仲話努力當中,唔知係咪怕小器所以唔敢講住呢?

鍾意就快D Share啦!