掃呢頁CODE去手機

2015年12月7日 星期一

否認同蕊蕊分手 金剛直認:一齊瞓 __,蕊蕊,金剛,陳蕊蕊,

金剛表示當晚一上到去兩班人就已經打緊,佢就被人推入廁所暫避。next1/1pre金剛又話等到當地警察到現場,佢自己先敢由廁所出返去。next1/1pre金剛仲話成件事唔關佢事,佢要去地檢署接受調查16小時,認真黑仔。next1/1pre金剛一出閘就舉起OK手勢,表示自己冇事。next1/1pre金剛仲話冇因呢件事影響到佢同女友蕊蕊嘅關係。next1/1pre金剛離開時同記者講ByeBye。next ...


金剛表示當晚一上到去兩班人就已經打緊,佢就被人推入廁所暫避。

next 1/1 pre

金剛又話等到當地警察到現場,佢自己先敢由廁所出返去。

next 1/1 pre

金剛仲話成件事唔關佢事,佢要去地檢署接受調查16小時,認真黑仔。

next 1/1 pre

金剛一出閘就舉起OK手勢,表示自己冇事。

next 1/1 pre

金剛仲話冇因呢件事影響到佢同女友蕊蕊嘅關係。

next 1/1 pre

金剛離開時同記者講Bye Bye。

next 1/1 pre

金剛同男友人一齊離開,而佢話太遠關係女友唔方便接機。

next 1/1 pre

金剛、蕊蕊 資料圖片

next 1/1 pre

藝人金剛早前捲入台灣夜場槍擊事件,於凌晨12時50分現身機場返港,現場未見女友蕊蕊接機,金剛由一男友人駕車接機。

「一上到去就已經打緊」

步出機場的他心情輕鬆,表示事件與他無關,不然也回不了香港,他說:「係朋友話介紹朋友畀我識,一上到去就已經打緊,好混亂,連房都未入已經比人推入廁所。(唔即刻走?)都行咗一段路仔,係侍應叫我入廁所,後來等差人(台灣警察)到先出去!(聽到槍聲?)聽到幾聲,成件事好似關我事咁,真係黑仔!」

金剛表示到當地地檢署接受調查16小時後,查明事件與他無關後地檢署將其釋放,對於被指夜店當日有陪酒小姐坐枱,令女友蕊蕊不滿,他說:「我都未入到去,點會有女仔坐枱,去呢啲地方好睇自己,我又唔飲酒,係諗住打聲招呼就走。」

與女友關係不變

對於有指與蕊蕊已分手,二人雖同住但分房瞓,金剛指只是傳聞,他說:「係一齊瞓。(有嗌交?)兩個人生活中都會有。(關係不變?)無變,無分手。」又謂因太遠故女友未有前來接機。有指他欠下百萬賭債,他澄清指:「我從來都唔賭,有證據就攞出嚟!」亦否認有其他欠債,蕊蕊亦相信他。

下次去咖啡店傾生意

他表示今次到台灣是為了傾生意上的合作,至於成果如何?他說:「好初步,未傾成。」又笑謂下次要到咖啡店傾生意,至於會否帶蕊蕊同行?他則謂:「唔鍾意工作帶埋女友,正如佢做嘢我都唔會跟去。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前八集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第八集準決賽,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集嘅參賽者有張繼聰、「蝦頭」楊詩敏及陳瀅,到底最後邊兩個可以爭取到決賽席位?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!