掃呢頁CODE去手機

2015年12月29日 星期二

陳山聰孖伍詠薇同場唔尷尬:隨時間過去 __,山聰,伍詠薇,陳山聰,

陳山聰話同伍詠薇(紅圈)關係從來冇唔好過,同場唔會尷尬仲有打招呼。next1/1pre陳山聰出席無綫劇《刀下留人》之「情花初現度佳節」活動。next1/1pre雙手畀Like。next1/1pre陳山聰同龔嘉欣拖到實一實。next1/1pre你睇陳山聰個樣勁入戲呀!next1/1pre同粉絲嚟張自拍先!next1/1pre大合照。next1/1pre藝人陳山聰於油塘出席無綫劇《刀下留人》之「情花初 ...


陳山聰話同伍詠薇(紅圈)關係從來冇唔好過,同場唔會尷尬仲有打招呼。

next 1/1 pre

陳山聰出席無綫劇《刀下留人》之「情花初現度佳節」活動。

next 1/1 pre

雙手畀Like。

next 1/1 pre

陳山聰同龔嘉欣拖到實一實。

next 1/1 pre

你睇陳山聰個樣勁入戲呀!

next 1/1 pre

同粉絲嚟張自拍先!

next 1/1 pre

大合照。

next 1/1 pre

藝人陳山聰於油塘出席無綫劇《刀下留人》之「情花初現度佳節」活動,提到昨晚參與胡杏兒的婚禮,他自嘲「老人家」好早瞓,所以玩到11點左右就回家,故未有去After party:「都好盡興,戥杏兒開心,成班同事都話好似舊生會,好多之前合作過或好耐冇見嘅同事,全部都喺晒度好開心。」

想約伍詠薇食飯

早年山聰傳與契姐伍詠薇(伍姑娘)「割席」,兩人再次放杏兒婚宴上同場,他直言有跟對方打招呼:「同阿怡(楊怡)、陳敏之傾咗陣偈,好耐冇見伍姑娘,我哋都冇尷尬。(好番?)從來都冇唔好過,所有嘢都隨時間過咗去,大家都有話約食飯。」

讚杏兒講客家話好正

問到新娘有冇感動落淚?山聰說:「佢冇乜點喊,喜悅多啲,反而佢老公講嘅嘢好感動,杏兒又講客家話,好正。」並謂「胡說八道會」一眾姊妹好幫手,大家都不肯搶花球,最後杏兒有心地送給家姐:「我都同胡定欣講快啲,到你哋(結婚)喇,我都等緊。」

結婚等上天安排

問到何時到山聰結婚?他笑謂:「嘩!真係要等吓先,我都想呀,但都未搵到(女友),明年都40歲喇,依家拼命工作先,再等上天安排啦。」並謂分別向楊怡和袁偉豪催婚,有傳楊怡與羅仲謙三月結婚,山聰說:「係咪㗎?唔知喎,我未收到風,但阿怡話結嘅都走唔到我嗰份。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!