網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月31日 星期四

單親吳業坤唔畀家用老竇:佢冇養過我 __,吳業坤,

單親家庭長大,依家係家庭支柱嘅吳業坤,希望老竇生性,可以重新開始拚搏。next1/1pre吳業坤表示父母離婚後,老竇未有盡供養的責任,所以唔會畀家用老竇。next1/1pre雖然吳業坤口風強硬,但係內心始終都希望與父親修好關。next1/1pre去到呢一刻吳業坤仍然未原諒當年父親的離去。next1/1pre吳業坤大讚媽咪係女強人,照顧家庭一腳踢。next1/1pre現時是家庭支柱的吳業坤表示,為咗 ...


單親家庭長大,依家係家庭支柱嘅吳業坤,希望老竇生性,可以重新開始拚搏。

next 1/1 pre

吳業坤表示父母離婚後,老竇未有盡供養的責任,所以唔會畀家用老竇。

next 1/1 pre

雖然吳業坤口風強硬,但係內心始終都希望與父親修好關。

next 1/1 pre

去到呢一刻吳業坤仍然未原諒當年父親的離去。

next 1/1 pre

吳業坤大讚媽咪係女強人,照顧家庭一腳踢。

next 1/1 pre

現時是家庭支柱的吳業坤表示,為咗減輕媽咪負擔,佢絕對願意孭起頭家。

next 1/1 pre

在《勁歌》總選勇奪「最受歡迎新人(金獎)」時,吳業坤邊唱邊爆喊,搞到眼鏡起霧,即被網民笑似蒸魚。

next 1/1 pre

吳業坤參加《超級巨聲2》 時,仲未學識Gel頭,一堆頭髮全塌下來!

next 1/1 pre

平時戴粗框眼鏡的吳業坤,原來有對 「水汪汪」大眼睛,年紀輕輕已眼神炯炯。

next 1/1 pre

「宅男」吳業坤,初入行連企都企唔直,有點寒背,對着視后田蕊妮時更化身小粉絲。

next 1/1 pre

參加《超級巨聲2》入行的吳業坤,五年來做路人甲扮女人,去年台慶靠邊站化身為一隻零對白的「吳業棋」。今年坤坤終升格為歌手,兩首歌曲在Youtube的點撃率合共超過六百萬,並可站在舞台中央奪得勁歌頒獎禮新人金獎。當場爆喊的坤坤,人氣猶如鏡片上的霧氣,一夜之間擴散全城贏盡民望勁讚又pure又true。

冇機會「靠父幹」

今年廿五歲的坤坤正宗九十後,但不能「靠父幹」衣食無憂,坤坤的首部智能電話,也是參加《巨星》後即20歲買給自己。由於父母十多年前離婚,坤坤在中學年代已做多份兼職以減輕母親重擔。「媽咪真係好辛苦,要做好多份兼職例如清潔、家務助理之類,見媽咪咁辛苦,我中五中六開始做暑期工或partime,打蠟、保險公司、cashier等等。同學有物質享受,我唔會自卑,我叫做識諗,唔會要求媽咪啲咩。有時學校出通告叫我哋捐錢,見啲同學問阿媽攞一百,但捐就捐幾十蚊,我唔會囉。我依家係經濟之柱,屋企環境?其實都唔係好ok!我諗正常貧窮線以上浮游吓。」

唔會畀家用

父母離婚,坤坤不肯說明原委,說只要父親「生生性性」就足夠,口硬和心軟之間,愛恨交纏。「因為經濟上有啲問題,所以離婚。(爸爸負債?)唔......總之就有啲意見不合依家佢應該可以專心發展佢嘅事業啦,應該做返啲嘢,畀啲誠意。畀家用佢?梗係唔畀啦吓嘩!佢畀我啦係咪呀?我係佢個仔嘛!Suppose佢應該養我㗎嘛,離婚後都冇養我,係有少少(錢)返過吓嚟,但都唔會夠我想同佢講:『希望你生生性性畀心機有機會畀你重新開始,就做好啲!要好好拚搏,趁依家冇乜負擔冇借口,唔好咩都唔做。』」

等父親氹番

一年只見到父親兩三次的坤坤,很是羨慕人家的父親和子女們有說有笑,但自己和父親的距離卻愈來愈遠,即使當年參加《巨星》選擇當歌手,也很想得到父親的認同。坤坤說:「以前係想爸爸認同,不過大家男人老狗,呢啲諗法只會擺喺心,依家都冇乜所謂,我又唔係想搏啲咩。依家佢得閒都會短訊畀我話:『我有睇到你呀!』、『要小心啲呀!』,但我真係冇乜特別感覺。反而我諗,如果佢仲喺到(未離婚),我嘅童年會更豐盛。有時見到面,都有一刻閃過想攬吓佢,但佢始終未做到一樣嘢,令我原諒佢。(點解要講原諒?)佢離開咗呢個家庭,令個家庭破碎咗,點都要做番啲嘢。好似男女朋友鬧交咁,都要氹番對方,何況咁大件事,唔可以就咁沖淡,係咪應該有番啲行動?」

我要回報阿媽

坤媽是個傳統的母親,為一對子女衣食住行安排妥貼,在坤坤眼中,坤媽是個女強人。「佢真係任勞任怨,煲湯燙衫,日日望住我出門口。佢真係幾勁,諗起都十幾年啦,我都咁大個仔,我都冇學壞,佢都幾成功。佢依家冇負擔啦,我有負擔囉,但呢個負擔我好樂意去負,媽咪咁辛苦,我都要回報番。」

車係唯一消遺

坤坤說自小養成應使就使的理財習慣,「好多嘢唔會強求,又唔會刻意儲一大舊錢買樣嘢,有錢咪買囉,每個月都要畀家用,阿媽都要買餸交雜費㗎嘛。我唔算大使,去旅行都係最近嘅地方,我都會bid平機票㗎,不過bid極都係貴咗。」現在駕約值25萬元Volkswagen出入的坤坤,說先後買下的座駕,都是朋友以特價平讓,「第一架Toyota都係六千蚊,而家呢架都係供,泊屋邨車位,暫時係最大嘅使費,但都值得,因為係我唯一消遣,我諗男人去到呢個年紀都鍾意車有車,唔代表提升異性對自己嘅吸引力,對人係點先重要,即係咁講,你有架車,但你唔車人,都冇用」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!