網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月9日 星期三

李泳漢聞思琦扯火:請佢都唔敢嚟! __,李泳漢,思琦,

李泳漢聞思琦扯火:請佢都唔敢嚟!藝人李泳漢宣布與拍拖約兩年的女友Conny,於明年拉埋天窗。據悉35歲的他奉子成婚,雙喜臨門。泳漢被問到會否邀請胞弟泳豪昔日女友楊思琦飲喜酒時,嬲爆表示:「佢當年咁傷害泳豪,我請佢都唔敢嚟啦。」李泳漢與圈外女友嚴佩鈺(Conny)相戀雖短短約兩年,但二人愛得甜蜜,感情一日千里。據知兩人更奉子成婚,並鐵定將於下月八日拉埋天窗,於馬會擺酒宴請親朋。將為人夫的阿漢最近滿心 ...


李泳漢聞思琦扯火:請佢都唔敢嚟!

藝人李泳漢宣布與拍拖約兩年的女友Conny,於明年拉埋天窗。據悉35歲的他奉子成婚,雙喜臨門。泳漢被問到會否邀請胞弟泳豪昔日女友楊思琦飲喜酒時,嬲爆表示:「佢當年咁傷害泳豪,我請佢都唔敢嚟啦。」

李泳漢與圈外女友嚴佩鈺(Conny)相戀雖短短約兩年,但二人愛得甜蜜,感情一日千里。據知兩人更奉子成婚,並鐵定將於下月八日拉埋天窗,於馬會擺酒宴請親朋。將為人夫的阿漢最近滿心喜悅籌備婚禮,但當被問及會否請胞弟泳豪的前女友楊思琦去飲時,他怒氣未消說:「點解要請佢呢?我請佢都唔敢嚟(依家仲嬲緊佢?)唔好講嬲,只係唔想提佢啫!」

從未道歉再冇瓜葛

提到泳豪與思琦分手恩怨已四年,現在家中有喜事,家人心情是否轉好?他說:「都開心番。其實呢4年我哋全家都唔係好過,因為豪仔發生件事嗰個年頭呢……楊思琦話同豪仔結婚嘛,點知件事變成咁。佢仲話番我哋轉頭,唔單止對細佬,對全家人都好大傷害。呢四年入面唔好話辦喜事,連細佬會唔會拍拖都冇諗過,但依家就好開心啦,因為有份天賜嘅禮物,我就可以結婚喇。我結婚都想開開心心,所以以前唔開心嘅嘢我唔想提喇!」

35歲的李泳漢奉子成婚,將於明年一月與拍拖約兩年的圈外女友Conny拉埋天窗。
  • 35歲的李泳漢奉子成婚,將於明年一月與拍拖約兩年的圈外女友Conny拉埋天窗。
施明與李泳豪孖一對新人坐於草地上拍婚照。
  • 施明與李泳豪孖一對新人坐於草地上拍婚照。
李家鼎大讚泳漢妻子是滿分新抱。
  • 李家鼎大讚泳漢妻子是滿分新抱。
泳漢拍婚照,父親李家鼎則躲於草叢中幫忙打點,認真唔話得。
  • 泳漢拍婚照,父親李家鼎則躲於草叢中幫忙打點,認真唔話得。

至於思琦已為人母,會否戥她高興?泳漢嘆氣謂:「唉……佢都做咗媽咪,咁佢依家應該知道我阿媽當初嘅感受。」提到思琦是否應還個公道給泳豪時,他說:「我諗個事實已經畀觀眾知道咗喇。佢還唔還已經係冇分別,只不過我係想『楊思琦』呢三個字、呢個人,唔好再同我屋企有任何牽連。我都知我結婚,傳媒都會問到關於佢,所以我答一次。我今次明媒正娶,希望佢唔好再同我家人有任何瓜葛,唔好影響到我婚禮就得喇!(思琦有冇同豪仔或你家人講對唔住?)絕對冇,邊度有呀,冇再聯絡。」

全家總動員拍婚照

而忙於籌備婚禮的泳漢亦未有因思琦而影響心情,全權負責婚禮費用的他,更於一個月內安排酒席及影婚照,把婚事辦得妥妥當當。日前他更與未婚妻及家人,一日內接連前往香港馬會雙魚河鄉村會所及國際騎術學校拍婚照。問到會否準備豪華婚禮畀太太?他說:「豪華就講唔上喇,因為我冇乜錢,只係將自己最好嘅嘢畀太太,因為結婚係一世人一次,畀個好好嘅回憶佢。(去邊度蜜月?)本來飛關島,但依家取消咗,老人家唔太贊成。」

文、攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!