網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月30日 星期三

撬牆腳】拖猷亨斷正 陳瀅匿廁所半粒鐘 __,陳瀅,猷亨,

好姊妹劉珮玥同何猷亨關係玩完,估唔到陳瀅攝到個靚位,唔使好耐已經俾猷亨私有化!身為賭王四房長子的何猷亨,近年開始接手打理四太部分生意,不時要香港、澳門兩邊走。日前,何猷亨由澳門返港,一支箭咁跳上車,急住離開上環信德碼頭。晚上九時,何猷亨出現於四太梁安琪有多個複式單位的君臨天下,身邊亦多了一個戴帽戴口罩,包到冚的長髮女子,正是之前在跑馬地撐枱腳斷正的陳瀅。兩人朝着圓方商場行,平台花園人少又暗,二人膊 ...






其他影片:>>






好姊妹劉珮玥同何猷亨關係玩完,估唔到陳瀅攝到個靚位,唔使好耐已經俾猷亨私有化!

身為賭王四房長子的何猷亨,近年開始接手打理四太部分生意,不時要香港、澳門兩邊走。日前,何猷亨由澳門返港,一支箭咁跳上車,急住離開上環信德碼頭。晚上九時,何猷亨出現於四太梁安琪有多個複式單位的君臨天下,身邊亦多了一個戴帽戴口罩,

包到冚的長髮女子,正是之前在跑馬地撐枱腳斷正的陳瀅。兩人朝着圓方商場行,平台花園人少又暗,二人膊貼膊邊行邊講,陳瀅同何猷亨十指緊扣,行到去W酒店,見人多才捨得鬆手。落到商場, 二人先走入L e Salon De The De Joel Robuchon買蛋糕,然後有目標地行去F e n d i。其間刻意保持一定距離;行到去F e n d i時,職員本已落了半閘,準備閂門,但何家少爺光臨,店員特別再開門招呼。

店員騰來騰去,向何猷亨推介貨品,陪買的陳瀅則一直躲在店內一角,眼利的她好快便發現記者踪影,沒有同男友交代,即撇。陳瀅慌忙地沿W酒店方向,以電兔腳步走回君臨天下,行到一半,醒覺到新竇會被發現,於是折返商場,再走落最底層的機鐵站,不時回頭張望的她發現記者一直尾隨,情急之下竟走入女廁,匿了半小時後,探頭視察發現記者守候,陳瀅決定硬闖,突然拔足飛奔,逃去無踪。至於被丟低的何猷亨,則keep住用電話同女友保持聯絡,買完禮物,自行逃離圓方。

鍾意就快D Share啦!