網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月30日 星期三

撬牆腳】陳瀅幫劉珮玥 反變猷亨戀自己 __,陳瀅,猷亨,

事實上,陳瀅只是何猷亨的副選!更早時間被睇中的,是好姊妹劉佩玥,今年四月,何猷亨凌晨做外賣仔探劉佩玥班斷正後,他才急剎掣,刻意疏遠。「Arnaldo(何猷亨)知道自己要幫媽咪打理生意,要顧身世,所以先半夜三更去探班,但都俾記者影到,難免令佢懷疑有人放料,嗰次之後,就開始冇再搵個女仔。」知情人透露。經好姊妹介紹認識何猷亨的陳瀅,當其時曾一度充當探子,出面幫手了解忽然冷淡原因,知對方決意斬纜,陳瀅順水 ...






其他影片:>>






事實上,陳瀅只是何猷亨的副選!更早時間被睇中的,是好姊妹劉佩玥,今年四月,何猷亨凌晨做外賣仔探劉佩玥班斷正後,他才急剎掣,刻意疏遠。「A r n a l d o( 何猷亨)知道自己要幫媽咪打理生意,要顧身世,所以先半夜三更去探班,但都俾記者影到,難免令佢懷疑有人放料, 嗰次之後,就開始冇再搵個女仔。」知情人透露。經好姊妹介紹認識何猷亨的陳瀅,當其時曾一度充當探子,出面幫手了解忽然冷淡原因,知對方決意斬纜,陳瀅順水推舟,不足三個月,已將何猷亨俘虜,正式拍拖。

劉珮玥同陳瀅咁老友,相信一定經得起考驗!


鍾意就快D Share啦!