網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月22日 星期二

仔仔瞓咗 霍啟剛郭晶晶漏夜行孖咇 __,霍啟剛,郭晶晶,

大嗱嗱三百億遺產喎,唔爭就傻喇,所以就算霍英東元配呂燕妮希望爭產案可以平息,唔好影響家聲,但係長房三仔霆震宇真係話之你,一於上訴,就連大女霍麗萍早排陪老媽子食lunch,都一度同外傭調位,捉實阿媽吱吱噚噚,唔使問阿貴,都知講緊咩啦。同樣係霍家嘅人,不過霍啟剛同老婆郭晶晶一於少理,趁仔仔瞓咗,仲唔嗱嗱聲孖公仔去拍拖睇戲咩。見佢兩公婆咁好感情,遲吓追多個女,湊個「好」字,氹到太嫲開心,點都有著數啲嘅! ...






其他影片:>>






大嗱嗱三百億遺產喎,唔爭就傻喇,所以就算霍英東元配呂燕妮希望爭產案可以平息,唔好影響家聲,但係長房三仔霆震宇真係話之你,一於上訴,就連大女霍麗萍早排陪老媽子食lunch,都一度同外傭調位,捉實阿媽吱吱噚噚,唔使問阿貴,都知講緊咩啦。

同樣係霍家嘅人,不過霍啟剛同老婆郭晶晶一於少理,趁仔仔瞓咗,仲唔嗱嗱聲孖公仔去拍拖睇戲咩。見佢兩公婆咁好感情,遲吓追多個女,湊個「好」字,氹到太嫲開心,點都有著數啲嘅!好似係。

鍾意就快D Share啦!