掃呢頁CODE去手機

2015年12月17日 星期四

龔嘉欣:受情傷留陰影 龔嘉欣要觀察吳業坤 __,吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

龔嘉欣同吳業坤,睇嚟真係有啲嘢喎。next1/1pre龔嘉欣(左)是日出席活動心情大靚,講到吳業坤,佢仲讚不絕口。next1/1pre不過佢講講吓,就突然彈咗句:「能對方很花心哩。」next1/1pre又話自己鍾意專一同成熟嘅男仔,似乎暗示覺得坤哥花心喎。next1/1pre龔嘉欣又講到明之前受過情傷,所以見過鬼怕黑。next1/1pre藝人龔嘉欣為劇集《刀下留人》宣傳,對於有傳歌手吳業坤對她展開 ...


龔嘉欣同吳業坤,睇嚟真係有啲嘢喎。

next 1/1 pre

龔嘉欣(左)是日出席活動心情大靚,講到吳業坤,佢仲讚不絕口。

next 1/1 pre

不過佢講講吓,就突然彈咗句:「能對方很花心哩。」

next 1/1 pre

又話自己鍾意專一同成熟嘅男仔,似乎暗示覺得坤哥花心喎。

next 1/1 pre

龔嘉欣又講到明之前受過情傷,所以見過鬼怕黑。

next 1/1 pre

藝人龔嘉欣為劇集《刀下留人》宣傳,對於有傳歌手吳業坤對她展開追求,並以姊弟戀來形容,她澄清自己只是大對方四個月而已。龔嘉欣慨嘆吳業坤人紅是非多,自己與他合作拍劇,難免有新聞發生在自己身上。對於早前被拍到一起吃早餐,她指其實是非常簡單的一件事,故大家都沒有去避忌。

讚吳業坤得意有才華

問到對方是否展開追求,她表示愛情不是在自己生活中的頭三位,但不忘大讚吳業坤有才華和得意。至於吳業坤表示世界上沒有不可能的事,龔嘉欣表示認同對方說法,但自己是工作第一,她說:「可能對方有心儀女仔,隨緣啦。自己要花時間去觀察吓先。(可考慮?)交朋友都要觀察啦,睇清楚究竟啱唔啱自己。要認識呢個人先,可能對方很花心哩。自己鍾意專一和成熟嘅男仔,所以要先了解。」

「見過鬼唔想再見鬼」

問到是否之前的愛情經歷留了陰影,所以要小心,她說:「都係㗎,見過鬼仲唔怕黑咩,所以要啲時間了解吓,見過鬼都唔想再見鬼。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!