掃呢頁CODE去手機

2015年12月27日 星期日

文凱玲:文凱玲自爆踢中何浩文要害:勁硬呀! __,文凱玲,何浩文,

文凱玲自爆拍攝時成日踢到何浩文下體!next1/1pre文凱玲仲話好硬,而且踢中會有聲!next1/1pre好大幻象空間!next1/1pre原來係因為有個supporter~~~next1/1pre仙樂都話畀大陸裸模搶job!next1/1pre搞到損失成10萬人仔!next1/1pre文凱玲及「仙樂都」吳堯堯出席地產公司剪綵活動。對於重拍《鴨王2》與何浩文的床戰戲,電影最終由2B變3級,文凱玲 ...


文凱玲自爆拍攝時成日踢到何浩文下體!

next 1/1 pre

文凱玲仲話好硬,而且踢中會有聲!

next 1/1 pre

好大幻象空間!

next 1/1 pre

原來係因為有個supporter~~~

next 1/1 pre

仙樂都話畀大陸裸模搶job!

next 1/1 pre

搞到損失成10萬人仔!

next 1/1 pre

文凱玲及「仙樂都」吳堯堯出席地產公司剪綵活動。對於重拍《鴨王2》與何浩文的床戰戲,電影最終由2B變3級,文凱玲表示倘未通過自己的心理關口:「配音嗰時睇咗少少,因為有埋動作,除3點外乜都露晒,真係好大膽。公司同事就覺得話明3級,可能吸引多啲觀眾入場。(同屋企人聯絡咗未?)我剛剛去完旅行,相信媽咪睇咗相關報道,但未搵我。(佢嬲?)都驚,陣間搵吓佢先。」

她又指短時間內不會再作大膽演出,又笑謂:「拍嘅時候我成日踢到何浩文下體,好彩佢用咗supporter,冇傷到佢要害,但踢到就就聽到chock chock聲,supporter好硬呀。(咁嚟緊有乜工作?)公司幫我傾緊電視劇,喺香港拍。」

遭裸模冒認失job

吳堯堯則自爆在內地有裸模冒認她接job:「我嘅工作以登台為主,佢冒認我,又冒認王璐瑤,喺啲3、4線內地城市唱歌,唔同樣都有人信,搞到我近排冇晒收入,估計損失咗10萬人民幣。我內地經理人處理緊呢件事,通知咗啲夜場,嗰裸模都有啲騷被取消咗,有老闆答應嚟緊會畀番我做。(告佢?)我相信佢都係畀中介公司利用。」

《東網巨星》App獨家率先播映《巨星放題》,若想先睹為快收看即將推出的第十集最終回、第一時間知曉誰是「放題IQ王」,

請下載《東網巨星》App。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

安裝「東網巨星」APP

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!