網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月4日 星期五

大媽奇技!禁區打羽毛球等上機 __,

嘩,把握時間做運動,抵讚!(fb小心駕駛(討論別人駕駛態度)專頁圖片/設計圖片)next1/1pre「日日運動身體好」,相信大家對呢句說話一啲都唔陌生,但港人生活繁忙,又有幾多人可以做到?最近有網民發現,有大媽大叔非常懂得善用時間,在等候飛機時亦不忘「搓羽毛球」,鬆鬆筋骨,既打發時間又強身健體,但如斯出位的行為難免會引人側目,有網民慨嘆「香港已死」,更有人「好心」提議兩人可考慮踢波及打女排,以免浪 ...


嘩,把握時間做運動,抵讚!(fb小心駕駛(討論別人駕駛態度)專頁圖片/設計圖片)

next 1/1 pre

「日日運動身體好」,相信大家對呢句說話一啲都唔陌生,但港人生活繁忙,又有幾多人可以做到?最近有網民發現,有大媽大叔非常懂得善用時間,在等候飛機時亦不忘「搓羽毛球」,鬆鬆筋骨,既打發時間又強身健體,但如斯出位的行為難免會引人側目,有網民慨嘆「香港已死」,更有人「好心」提議兩人可考慮踢波及打女排,以免浪費候機室偌大空間。

有關照片攝於香港機場候機室,雖然未算清晰,但依稀可見到一名大媽疑手持球拍,雙手垂下,似是剛剛「殺完波」,至於對面的大叔就舉起右手,擺出「接波」姿勢。上載照片的網民留言「力讚」大媽只是打羽毛球已算不錯,如果對方大聲播音樂及跳大媽舞,「到時你哋仲驚」。

有部分言辭激進的網民看畢照片後,留言責罵兩人「黐線」,質問為何機場保安未有阻止;有網民則建議樓主向保安舉報,指兩人舉動令乘客不安,有「恐怖襲擊嫌疑」。不少創意爆晒棚的網友,就提議兩人可以選擇做其他活動,如打邊爐、「開幾枱打麻雀」、玩閃避球及「打war game」。

網民有話說

Angus Mak:閱兵會唔會仲好

Mabel Lam:日日運動身體好 男女老幼做得到

黎永亮:其實我今日都後悔無帶個波去踢

WM Pang:咁大地方空間!嘥D(啲)喎,仲可以打女排吖

※掌握鉛水風波最新進展,請關注on.cc 東網fb:

http://on.fb.me/1Tp8ICL

鍾意就快D Share啦!