網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月11日 星期五

三屆視帝祥仔睇好展鵬跑出 __,祥仔,黎耀祥,阮兆祥,

三屆視帝祥仔睇好展鵬跑出每年均爭崩頭的視帝、視后將在後晚揭曉!據知胡定欣已爬田蕊妮頭,在視后內部投票中暫時排行第一,昨日以大DeepV造型出席活動的她更明言決不放棄爭后。三屆視帝黎耀祥則睇好陳展鵬,並大讚展鵬氣勢強勁!陳展鵬祥仔預測已攞咗兩個「視帝」的展鵬氣勢勁。大開中門的定欣表示不會放棄爭奪「視后」。無綫的《萬千星輝頒獎典禮》將於後晚(13日)隆重舉行,上月底在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》 ...


每年均爭崩頭的視帝、視后將在後晚揭曉!據知胡定欣已爬田蕊妮頭,在視后內部投票中暫時排行第一,昨日以大Deep V造型出席活動的她更明言決不放棄爭后。三屆視帝黎耀祥則睇好陳展鵬,並大讚展鵬氣勢強勁!

陳展鵬

祥仔預測已攞咗兩個「視帝」的展鵬氣勢勁。

大開中門的定欣表示不會放棄爭奪「視后」。

無綫的《萬千星輝頒獎典禮》將於後晚(13日)隆重舉行,上月底在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》上「神同步」雙雙登上視后寶座的田蕊妮及胡定欣鬥到難分難解,阿田憑《鬼同你OT》的出色演技被外界睇高一線,惟爭后形勢峰迴路轉!據知,視后內部投票暫以同劇提名的胡定欣票數最高,令阿田二度封后的「大計」或臨門撻Q!

暫列第一的定欣及視帝頂頭大熱陳展鵬昨日出席《Yahoo搜尋人氣大獎2015》,定欣中門大開加大露背性感造型現身,聲沙沙的定欣笑說:「把聲Sexy襯番件衫,可能因為轉天氣令氣管敏感。」問到頒獎禮會否一樣性感時,她說:「總之當晚都要靚,準備咗套See Through。(準備咗得獎感言未?)仲未呀!去公司頒獎禮每年都係開開心心,同班同事度過一晚,人哋有獎都會替人開心!(阿田話唔會放棄爭獎喎?)係呀!我都唔會放棄,希望《鬼同你OT》有好成績。(好似上次咁一齊拎?)唔知喎!不過上次一齊攞獎都成為話題,好多人問我今次會唔會都孖住攞,我都唔敢諗,但好開心咁多人期待我哋攞獎!」

大讚氣勢好勁

而展鵬受訪時說:「無綫頒獎禮係今年最後一個,今年已經好豐收。(信心十足同黃秋生五十五十?)唔係!秋生係神級,都唔係五五波,有得提名已經好開心,最衰今年冇份拍《梟雄》,唔係都想喺秋生身上學到嘢!(準備咗靚衫?)今年係最有誠意嘅一年!」

有望四奪視帝的黎耀祥昨晚出席《TVB職藝員聯歡晚宴》,他坦言睇好展鵬稱帝:「佢個勢好勁,喺新加坡同馬來西亞都拎咗,而且傳媒搞嘅投票佢票數亦好高,以佢嘅年資都係時候攞!自己以過來人嘅身份覺得拎獎係好大嘅鼓勵,可以培養其他演員。(咁今年即係放棄?)都唔係,觀眾同評審有佢哋睇法,我只係講我嘅意見唔會影響到佢哋,我都會盡力拉票,頒獎禮就係要投入先好玩,冇話邊個讓邊個。(視后睇好邊個?)阿田同定欣之前拎雙視后,個角色又有關連,都係佢哋兩個之爭!」同場的汪明荃早前憑《華麗轉身》在《星和無綫大獎》封后,她指每個有份競逐的藝員都表現出色,並會支持同劇的鍾嘉欣。

杏兒感謝好姊妹

至於本月28日出嫁的胡杏兒則聯同「胡說八道會」好姊妹大搞婚前單身派對,她在個人社交網上載多張「Bachelorette party」的相片,胡定欣、胡蓓蔚、黃智雯、姚子羚、李施嬅與馬賽等都有出席,原來她們齊齊到台灣旅遊,杏兒留言感謝姊妹為她安排「Bachelorette party」。

文:專案組

陳展鵬

祥仔預測已攞咗兩個「視帝」的展鵬氣勢勁。

大開中門的定欣表示不會放棄爭奪「視后」。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!