網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月12日 星期六

停化療 靠藥止痛 鄺佐輝癌病復發 好友盼奇蹟 __,癌,

鄺佐輝育有三名女兒,前年與比他年輕19年的內地女子再婚,惜婚後半年發現患上腸癌,未幾癌細胞擴散至肝臟,需切肝保命。鄺佐輝一直樂觀面對,今年3月做完第8次化療後,本以為已康復便馬上復工。但本報收到可靠消息,原來鄺佐輝3個月前癌症復發,已留院近一個月接受治療,其間接受過一次標靶治療,惟副作用太大、太辛苦,終決定停止化療。之後鄺佐輝接受中醫調理,不過功效不大,現只能靠飲嗎啡紓緩痛楚。記者昨日嘗試聯絡鄺佐 ...




其他影片:>>






鄺佐輝育有三名女兒,前年與比他年輕19年的內地女子再婚,惜婚後半年發現患上腸癌,未幾癌細胞擴散至肝臟,需切肝保命。鄺佐輝一直樂觀面對,今年3月做完第8次化療後,本以為已康復便馬上復工。但本報收到可靠消息,原來鄺佐輝3個月前癌症復發,已留院近一個月接受治療,其間接受過一次標靶治療,惟副作用太大、太辛苦,終決定停止化療。

之後鄺佐輝接受中醫調理,不過功效不大,現只能靠飲嗎啡紓緩痛楚。記者昨日嘗試聯絡鄺佐輝,其聲線極度虛弱,問及病情時,他說:「都病咗好耐。」又稱不便往探望:「唔方便,精神好差,太攰。」記者着他好好休息,鄺佐輝謂:「好,拜拜。」

與鄺佐輝相交多年的廖安麗,前晚與吳浣儀等幾位藝進同學會成員去過醫院探望,廖安麗透露鄺佐輝的癌細胞已擴散,情況不太理想,她說:「我同佢家人好熟,知佢唔係好方便,因為佢連屋企人都唔想見,因為有壓力,仲要招呼,實在太攰。但大家都好想探佢,因為佢都病得重,見面時佢都特登落床同大家影合照,佢仲話呢張係好值得紀念嘅相,影完好攰,唔想講嘢。」相中見鄺佐輝比之前消瘦好多,但仍面掛笑容。問到鄺佐輝是否末期?廖安麗說:「西醫角度係咪第四期就係末期、係咪冇得醫呢?好難講,希望有奇蹟出現!」

廖安麗表示兩個月前曾想過幫鄺佐輝搞60歲大壽,她說:「我問佢有啲咩想做,佢明年7月就60歲,原本想提前擺大壽,唔係話沖喜,只覺生命無常,好多朋友都關心佢,但估唔到身體狀況越嚟越差。」

有病手停口停,鄺佐輝第一次發病時,獲藝進同學會籌款解困,問今次可需要經濟幫助?廖安麗說:「我哋一班朋友都做緊嘢,第二次睇吓籌得幾多得幾多,當係支援吓幫補吓都好,咁佢自己都有買保險,保險嗰度都有賠番錢畀佢。」藝進同學會會長麥長青則謂:「了解緊,有需要絕對會幫。」

鄺佐輝現正在明愛醫院的紓緩治療病房留醫,昨晚七時半,鄺佐輝第二任妻子戴住口罩離開,被問鄺佐輝現時情況怎樣?她皺着眉頭,以半鹹淡廣東話耍手說﹕「(鄺佐輝)依家講唔到嘢,我唔想做訪問。」被追問鄺佐輝是否瘦了很多?她說﹕「係呀。」是否每日探班老公?她說﹕「係呀。」然後匆匆離開。

廖安麗(左三)和吳浣儀(右二)到醫院探望鄺佐輝(右三)。 鄺佐輝去年發現患上腸癌,先後做過8次化療。資料圖片

鍾意就快D Share啦!