網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月15日 星期二

吳若希寸阿姐那些年 __,吳若希,汪明荃,阿姐,

■吳若希前晚擊敗阿姐和鍾嘉欣獲歌曲獎,致辭「經過那些年」被網友插出言寸阿姐。網友力推汪明荃登視后失敗,甚至連最受歡迎劇集歌曲獎,阿姐的《華麗轉身》都輸給吳若希的《眼淚的秘密》,吳若希前晚在台上致辭說:「我今日係冇諗過會攞獎,覺得呢個獎係要經過那些年或者一顆不變的心。」網友狂給負評:「點解吳若希夠膽寸汪阿姐首那些年攞唔到獎?」、「冇唱功已經唔配做歌手,仲要冇大冇細,呢吓最離譜!」有網民認為鍾嘉欣《一 ...




其他影片:>>






網友力推汪明荃登視后失敗,甚至連最受歡迎劇集歌曲獎,阿姐的《華麗轉身》都輸給吳若希的《眼淚的秘密》,吳若希前晚在台上致辭說:「我今日係冇諗過會攞獎,覺得呢個獎係要經過那些年或者一顆不變的心。」網友狂給負評:「點解吳若希夠膽寸汪阿姐首那些年攞唔到獎?」、「冇唱功已經唔配做歌手,仲要冇大冇細,呢吓最離譜!」

有網民認為鍾嘉欣《一顆不變的心》和容祖兒《女皇》更好聽,質疑無綫造馬,高登巴絲更戥阿姐失獎不值,揚言要一人一票力谷阿姐在《勁歌金曲頒獎典禮》擸「金曲金獎」及「最受歡迎女歌星」。昨日本報致電問吳若希疑寸阿姐一事,她回覆:「冇嘢回應呀,唔好意思。」

採訪:皓騫


鍾意就快D Share啦!