網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月14日 星期一

出爐視帝黃秋生 提梅艷芳獎座被拍賣:件事令我唔係好開心 __,秋生,梅艷芳,黃秋生,

大台嘅頒獎禮視帝視后已經出爐,黃秋生憑《梟雄》首次奪得視帝寶座,成為影帝﹑劇帝及視帝大滿貫﹗而視后就由胡定欣奪得。秋生獲獎時表示,其間仲扮喊:「點都算有啲交代啦﹗係咪上親嚟都要喊?我攞完金像獎之後,下個獎係奧斯卡呀﹗其實我有啲重要嘢想講,田蕊妮我同你拍戲,我識你先生...傳聞中我有好多故事,大家唔使驚,傳說我得到獎會將獎掉咗,但係我話大家知,個獎座仲係屋企,我今日得到呢個獎,我非常高興,會好好珍惜 ...


大台嘅頒獎禮視帝視后已經出爐,黃秋生憑《梟雄》首次奪得視帝寶座,成為影帝﹑劇帝及視帝大滿貫﹗而視后就由胡定欣奪得。

秋生獲獎時表示,其間仲扮喊:「點都算有啲交代啦﹗係咪上親嚟都要喊?我攞完金像獎之後,下個獎係奧斯卡呀﹗其實我有啲重要嘢想講,田蕊妮我同你拍戲,我識你先生...傳聞中我有好多故事,大家唔使驚,傳說我得到獎會將獎掉咗,但係我話大家知,個獎座仲係屋企,我今日得到呢個獎,我非常高興,會好好珍惜佢,聽講真係金,我會用櫃裝起佢。(田蕊妮插嘴:嗰個冇生鏽)你係咪想講嘢?」

已故天后梅艷芳遺物,近日被拍賣一事,惹起不少爭議,演藝人協會同曾志偉聯手想聯署叫停拍賣,或買回阿梅所有獎座,黃秋生獲獎後不忘提此事,佢話:「今日咁高興時候我攞獎,我諗起過去嗰個禮拜,有啲獎座拍賣緊,如果我話件事令我好難過,有啲矯情,但件事令我『耿住耿住』,唔係好開心,我希望演藝界﹑所有演藝人﹑所有演員,以後獲得每個獎座,佢哋獎座唔係佢自己努力咁簡單,亦代表好多其他人努力,係應該好珍惜及好珍貴,應該受到大家尊重,我希望將來所有演藝人為我哋尊嚴及事業繼續努力奮鬥。」

另外,秋生續說:「多謝TVB,畀我咁頑劣人返嚟繼續拍劇,多謝王心慰,佢的確好包容我寬容我,為我準備咁好角色,多謝導演,用時間互相溝通,令劇本更加立體變得更好,我要多謝幾個PA,好醒目好聰明,我好鍾意佢哋,佢哋真係好好;要多謝梳頭化妝,朝早請我食公仔麵飲茶,多謝祥哥,同我現場好開心,仲有其他後生仔,全部令我好高興﹗多謝我助手阿Moon,要多謝你(蔡)思貝,冇乜原因,我啱啱見到你,所以多謝你,仲要多謝內地司機。」

得獎名單:

萬千光輝演藝人大獎:陳百祥

飛躍進步女藝員:陳凱琳

飛躍進步男藝員:洪永城

最佳女配角:姚子羚

最佳男配角:韋家雄

最佳資訊節目:《世界零距離II》

最佳綜藝及特備節目:《Do姐去shopping》

最佳節目主持:林曉峰﹑汪明荃﹑鄭少秋《Sunday靚聲王》

最受歡迎劇集歌曲:吳若希《眼淚的秘密》

最受歡迎經典劇集:《大時代》

最受歡迎電視女角色:田蕊妮《鬼同你OT》

最佳女主角:胡定欣《鬼同你OT》

最受歡迎電視男角色:陳展鵬《張保仔》

最佳男主角:黃秋生《梟雄》

最佳劇集:《梟雄》

秋生喺台上扮喊
仲講到梅姐嘅物品被拍賣,令佢覺得好難過。

鍾意就快D Share啦!