掃呢頁CODE去手機

2015年12月5日 星期六

陳海琪:開幕活動發酒癲 陳海琪遭保安「夾走」 __,

陳海琪發酒癲大鬧活動開幕現場,結果要驚動數名保安「夾」住離場,而佢期間仲不斷掙扎,場面經典。next1/1pre陳海琪因為醉酒鬧事,畀保安「夾」住送走,不過期間佢不斷掙扎。next1/1pre要成至少三個保安,先至可以暫時將佢「制服」。next1/1pre陳海琪掙扎期間,一度大字型賴地,認真失禮。next1/1pre陳海琪喺場內不斷大吵大鬧,又掟茶杯兼掃玻璃,所以先要勞煩保安合力送佢走。next1 ...


陳海琪發酒癲大鬧活動開幕現場,結果要驚動數名保安「夾」住離場,而佢期間仲不斷掙扎,場面經典。

next 1/1 pre

陳海琪因為醉酒鬧事,畀保安「夾」住送走,不過期間佢不斷掙扎。

next 1/1 pre

要成至少三個保安,先至可以暫時將佢「制服」。

next 1/1 pre

陳海琪掙扎期間,一度大字型賴地,認真失禮。

next 1/1 pre

陳海琪喺場內不斷大吵大鬧,又掟茶杯兼掃玻璃,所以先要勞煩保安合力送佢走。

next 1/1 pre

不過佢離開時就顯得好唔情願。

next 1/1 pre

臨上的士之前都仲喺度掙扎緊,由於場面實在太誇張,所以一度有途人眼望望。

next 1/1 pre

睇吓!要咁多人夾手夾腳先送到佢上車,真係夠誇張。

next 1/1 pre

陳海琪喺主持活動期間,因為不時飲酒,所以去到一半已經有啲醉意。

next 1/1 pre

陳海琪

next 1/1 pre

著名DJ陳海琪,今晚為大型開幕活動擔任司儀,不過由於她活動期間不時拿着酒杯「係咁飲」,故此到了活動中段,現場已有不少人士覺得她有少許醉意。

大吵大鬧:「我要見老闆」

之後,愈飲愈多嘅陳海琪開始有所動作,佢先大吵大鬧,無論台上台下都不斷大叫:「我要見老闆!」雖然一度有人上前勸止,但陳海琪依然未有「收歛」,當她返回枱休息時,面對工作人員遞上熱茶,她竟然一手將茶杯「掟」落枱,然後將枱上所有玻璃掃跌。

大字型賴地

不過她的「酒癲」行為並未就此完結,根據現場目擊,她逢人就推,表現頗為野蠻,令到身邊認識她的人士都忍唔住彈開,行為十分令人側目。之後,五至六名保安上前「夾」走陳海琪離開現場,不過她被抵達地下大堂時,竟突然「崩潰」,整個人大字型攤在地上,要勞煩一眾保安再上前「的起她」,並立即截的士推她上車離開現場。

大髀現瘀痕

而現場所見,陳海琪「掙扎」期間,大髀一度驚現瘀痕,估計是發酒癲期間弄傷所致。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前六集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第七集準決賽,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集嘅參賽者有連詩雅、周秀娜同牛雜妹,到底最後邊兩個可以爭取到決賽席位?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!