掃呢頁CODE去手機

2015年12月13日 星期日

章子怡傳已在美國產子? 一月頭先至生 __,子怡,章子怡,

今日香港時間凌晨一點左右,網上忽然瘋傳話身在美國待產嘅章子怡生咗喎!據悉呢胎係仔。36歲嘅章子怡生B消息,係一個叫做「關愛八卦成長協會」爆料嘅,大陸狗仔網「全民星探」即刻happyshare,恭喜汪峰第3度當爸。不過本報收到消息,章子怡仍然待產,一月初才臨盆。香港時間今早9點幾,章子怡喺微博貼圖——你都可以話係BB相嘅,不過係狗BB。相中章子怡抱住狗狗曬太陽,寫道:「兒咂?只有這個。」但未有註明身 ...


今日香港時間凌晨一點左右,網上忽然瘋傳話身在美國待產嘅章子怡生咗喎!據悉呢胎係仔。

36歲嘅章子怡生B消息,係一個叫做「關愛八卦成長協會」爆料嘅,大陸狗仔網「全民星探」即刻happy share,恭喜汪峰第3度當爸。不過本報收到消息,章子怡仍然待產,一月初才臨盆。

香港時間今早9點幾,章子怡喺微博貼圖——你都可以話係BB相嘅,不過係狗BB。相中章子怡抱住狗狗曬太陽,寫道:「兒咂?只有這個。」但未有註明身在何方。而且相中章子怡明顯較消瘦,故網民猜測只係舊相。

大陸娛樂網站「橘子娛樂」APP都有貼文,聲稱收到來自章子怡本人嘅回應,劈頭一句就是:假的!

「峰子」交往兩年,感情穩定,今年二月汪峰求婚成功,五月登記結婚,跟住就傳出懷孕喜訊。章子怡八月初完成電影宣傳後,全面停工專心待產,最近一次露面係上月底,同汪峰一起現身拉斯維加斯當時她腹部隆起,雖然四肢纖細,但側面看來頗圓潤,同今日佢貼嗰張圖嘅樣好唔同,所以應該係舊相而已。

之前章子怡已經循優才計劃成為「香港人」(香港人千祈唔好問準則點定喇!)依家喺美國生B,可能BB入埋美國籍咁啦……

章子怡微博
呢張係章子怡待產look。

鍾意就快D Share啦!