網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月25日 星期五

【與何傲兒分手內情】周子揚爆何家 每月苛索廿萬生活費 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

27歲嘅何傲兒(Lily)去年被踢爆與78歲嘅林建名發展「爺孫戀」外,又跟「西貢地王」太子爺周子揚拍拖,周旋於兩個男人之間,真係好辛苦!不過Lily最近終於有咗決定,消息指Lily喺今年9月正式跟周子揚提出分手,一年半欲斷難斷關係結束。據了解「兒子戀」分手,係因為何傲兒爸爸何世根畀咗好大壓力。何父以前曾經係馬主,擁有多間公司及坐擁14個物業,包括逾千萬長沙灣鋪王;但好景不常,去年2月何父突然自行入 ...




其他影片:>>






27歲嘅何傲兒(Lily)去年被踢爆與78歲嘅林建名發展「爺孫戀」外,又跟「西貢地王」太子爺周子揚拍拖,周旋於兩個男人之間,真係好辛苦!不過Lily最近終於有咗決定,消息指Lily喺今年9月正式跟周子揚提出分手,一年半欲斷難斷關係結束。據了解「兒子戀」分手,係因為何傲兒爸爸何世根畀咗好大壓力。何父以前曾經係馬主,擁有多間公司及坐擁14個物業,包括逾千萬長沙灣鋪王;但好景不常,去年2月何父突然自行入稟高院申請破產,從此家道中落,經濟重擔亦落在兩個女身上。何父自從破產後性情大變,兩個女同邊個男仔拍拖都要嚴格監管,尤其唔鍾意女兒同圈中人拍拖,反而想搵一個超級富豪、幫到屋企經濟嘅男人做未來女婿。據聞周子揚同何傲兒一直都係真心相愛,但因為周子揚家境「唔達標」,令到傲兒終日要以淚洗面,痛定思痛下向周子揚提出分手。周子揚為氹何父開心,每逢大時大節都會送禮到何家,可惜何父覺得其家境「唔達標」,連見家長機會都無。相愛不能愛,令何傲兒終日要以淚洗面,痛定思痛下於三個月前向周子揚提出分手,結束一年半感情。今日《蘋果》記者致電周子揚求證,佢承認三個月前分手,佢話﹕「係,每次我地畀人影到,Lily嘅Daddy都會極力去提出要我哋分開,惟有順應佢Daddy,尊重佢先咁做。」周子揚坦承曾被苛索生活費,佢無奈咁話﹕「Gigi(何傲兒家姐何傲芝)曾經親口提出問我每月攞十萬至廿萬生活費畀佢屋企,如果畀唔到就唔使同佢細妹再繼續拍拖、交往;佢哋屋企又曾經有啲稅務問題,都有問過我攞廿幾萬,我都有諗過努力搵錢,或去做借貸幫佢哋屋企,但同屋企人商量後覺得事態有啲奇怪,所以拒絕咗。」咁分手同林建名有冇關係?周子揚似有難言之隱話﹕「唔....主要係何父畀壓力Lily。我知道林生冇畀壓力,我相信我哋係真心相愛,好可惜有啲根本問題係解決唔到,我個人點解決啫,咁複雜。」另有傳周子揚四圍夜蒲媾女先導致分手?周子揚話自己好冤枉﹕「其實之前冇正式交待分手,我依家單身,同朋友聚會好正常;但我好肯定同Lily一齊時好專一,真係有諗過搵多啲錢幫佢屋企,達到佢Daddy要求。」

何氏一家,經常同錢銀拉上關係,有指何父要求兩個女釣金龜,要同富豪拍拖。 (資料圖片) 周子揚同何傲兒呢段情真係曲折離奇.... (資料圖片)
周子揚指何傲芝曾經親口向佢提出攞十萬至廿萬生活費畀屋企。 (資料圖片) 而何傲兒同林建名嘅「爺孫戀」亦同樣引人入勝 何傲兒爸爸何世根破產後,有指佢性情大變。

鍾意就快D Share啦!