網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月22日 星期二

孖住睇家品 湯洛雯羅天宇拍拖又斷正 __,羅天宇,湯洛雯,

喺《愛.回家》日對夜對,「馬子仁」羅天宇同「思思」湯洛雯戲假情真,成日俾人影到拍拖,斷正又斷正,不過深諳Marketing嘅羅天宇,又點會肯認數吖!就好似早排咁,羅天宇、湯洛雯去又一城食tea行街,為咗掩飾,佢哋仲叫埋兩個朋友一個BB一齊去。不過,當入到去精品店,陪女友睇家品嘅羅天宇全程細心俾意見,好似自己有份用一樣,好sweetsweet。買完嘢,再同朋友吹陣水,佢哋就同朋友分頭走,羅天宇又再次 ...






其他影片:>>






喺《愛.回家》日對夜對,「馬子仁」羅天宇同「思思」湯洛雯戲假情真,成日俾人影到拍拖,斷正又斷正,不過深諳Marketing嘅羅天宇,又點會肯認數吖!

就好似早排咁,羅天宇、湯洛雯去又一城食tea行街,為咗掩飾,佢哋仲叫埋兩個朋友一個BB一齊去。不過,當入到去精品店,陪女友睇家品嘅羅天宇全程細心俾意見,好似自己有份用一樣,好sweet sweet。

買完嘢,再同朋友吹陣水,佢哋就同朋友分頭走,羅天宇又再次扮唔熟,先借尿遁,等湯洛雯自己一個去停車場攞車。又係嘅,羅天宇咁識「食」,先後同過苟芸慧、「馬子妮」蔣家旻傳緋聞,搞到俾高層照肺。為咗自己又好,事業都好,整色整水都要嘅。

鍾意就快D Share啦!