掃呢頁CODE去手機

2015年12月17日 星期四

【奇男闖路軌】【蘋民直擊】穿越列車駕駛室 男子衝落康城站路軌 __,康城,

【14:45更新】涉案男子姓陸,27歲,警方經調查後,將案列作傻人發現。今晨港鐵康城站發生神秘男穿過駕駛室闖進路軌事件。「佢自己開埋駕駛室同埋緊急門走落路軌,跟住啲職員夾佢上嚟!」讀者梁先生,今晨近11時,往港鐵康城站搭乘列車,進入車廂後,在列車車頭位置,赫見一名神秘男子,突然自己打開駕駛室,並循緊急門跳落路軌,「有司機喺入面,都冇阻止佢」、「佢係自己開門跳咗落去!」梁先生續稱,隔了一分鐘後,多名 ...




其他影片:>>






【14:45 更新】涉案男子姓陸,27歲,警方經調查後,將案列作傻人發現。

今晨港鐵康城站發生神秘男穿過駕駛室闖進路軌事件。「佢自己開埋駕駛室同埋緊急門走落路軌,跟住啲職員夾佢上嚟!」讀者梁先生,今晨近11時,往港鐵康城站搭乘列車,進入車廂後,在列車車頭位置,赫見一名神秘男子,突然自己打開駕駛室,並循緊急門跳落路軌,「有司機喺入面,都冇阻止佢」、「佢係自己開門跳咗落去!」

梁先生續稱,隔了一分鐘後,多名工程人員趕抵,「成班人走咗落去(路軌),抬住四肢咁抬佢上嚟」、「佢冇晒知覺,冇反抗,被抬咗入房。」受事件影響,等了數分鐘後,列車才如常開出。

事後該名男子由到場救護員送往醫院檢驗,在上白車時,他一度語無倫次。

港鐵發言人稱,今晨有車長在列車駕駛室發現緊急門的燈號亮起,於是通知車務控制中心,職員遂暫停有關列車埋站,並將闖進路軌的男子帶返安全位置,列車服務至15分鐘後回復正常。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

港鐵職員將男子抬走。(讀者梁先生提供) 闖進路軌男子獲送院檢驗。(劉永明攝) 職員在場了解。(劉永明攝)
男子闖進駕駛室,打開緊急門跳落路軌。(劉永明攝)

鍾意就快D Share啦!