網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月27日 星期日

大病初愈 謝安琪去唔到水腫成個人脹晒 __,謝安琪,

謝安琪話因為類固醇關係,所以身體依家仲未去到水腫住。next1/1pre謝安琪真係成個人腫晒。next1/1pre謝安琪解釋自己一時感觸先會喺台上喊。next1/1pre謝安琪喺台上喊喊豬!next1/1pre謝安琪、朱明銳next1/1pre歌手謝安琪在《新城勁爆頒獎禮》上成為女大贏家得四個獎,她出席慶功宴接受訪問時,被問到身形豐滿不少,她就解釋是因大病初愈關係:「因為類固醇,我諗要一陣時間先可 ...


謝安琪話因為類固醇關係,所以身體依家仲未去到水腫住。

next 1/1 pre

謝安琪真係成個人腫晒。

next 1/1 pre

謝安琪解釋自己一時感觸先會喺台上喊。

next 1/1 pre

謝安琪喺台上喊喊豬!

next 1/1 pre

謝安琪、朱明銳

next 1/1 pre

歌手謝安琪在《新城勁爆頒獎禮》上成為女大贏家得四個獎,她出席慶功宴接受訪問時,被問到身形豐滿不少,她就解釋是因大病初愈關係:「因為類固醇,我諗要一陣時間先可以去到水腫,但冇所謂啦,最緊要把聲好番,依家好番啦,都係自己忘形,之前白只攞獎,我嗌得好大聲,嗌到失咗聲,嗰排有少少感冒,加埋幾樣嘢啦,都病咗三個禮拜。」問及她為何今晚得獎特別感動?她說:「感觸呀,衰嘅,諗起由出道行過嗰啲片段,睇番啲片段都會好感動,好多回憶,好多要感激嘅人,要好感激幫自己走過嘅人,覺得自己都要支持自己,身邊人支持好重要啦,但我都要為自己打氣。」問是否最感激老公張繼聰?她說:「佢知㗎啦,佢明白,佢係喺我攞獎後,我第一個收到電話訊息就係佢,佢去咗美國登台,但佢抵抗到時差,收到最新嘅通知。」

為舊事澄清

問可聽聞新城知訊台台長朱明銳退休傳聞?她直言:「我都隱約聽到啲,但我唔係八卦嘅人,冇問過佢。」提到在頒獎禮台上,朱明銳提到她當年的舊唱片公司宣傳人員,指該人看不起新城而未有派歌一事,而引起一些誤會,問到她可有嬲?她為舊同事澄清說:「係少少誤會,記得當年同事係有去電台,都有派過歌,去電台唔派歌都好奇怪啦,第一年大家相處有啲小故事啦,朱明銳覺得係呢個版本,我公司同事就話其實係有派歌嘅,但當年未得到好好嘅成績,但我心裏面覺得一路有畀鼓勵我嘅,我唔會計較佢幾時開始支持我,幾時畀咗咩嘢鼓勵我,我係會記得支持過我嘅人,我都會好感謝。」

唔介意冇得去搵錢 自己去攞獎

問到今年新城有部分歌手冇到都有獎?她就話:「其實歌手對頒獎禮都想出席嘅,我個心都係咁諗,我好難代表其他歌手,但冇工作,又喺香港,我都好喜歡出席頒獎禮,因為頒獎禮會睇到好多歌手唔同嘅階段,睇到好多人努力,睇好多人受到嘉許,其實好有激勵作用嘅,我覺得冇出席嘅歌手,個心都係支持嘅,只係有工作在身啫。」問她可支持冇到都有獎?她又話:「每個台都有佢自己嘅政治,有自己嘅做法,我覺得獎項交畀邊個歌手嘅手,每個台都有佢自己嘅甄選標準,冇得話支唔支持嘅,況且我覺得歌手得到獎又係值得嘉許嘅,我都會戥佢開心,我唔會計較我冇得去搵錢,我又嚟咗,人哋攞獎,佢有冇嚟到,我都戥佢開心囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!