掃呢頁CODE去手機

2015年12月19日 星期六

吳業坤:吳業坤同龔嘉欣係姊弟:唔超越倫常關係 __,吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

吳業坤指二人非「情侶檔」是「姊弟檔」。next1/1pre二人上台玩爆波波時,被劇中演員要求面對面玩。next1/1pre睇吓龔嘉欣紅都面晒喇~next1/1pre使唔使咁尷尬呀?!next1/1pre其實吳業坤係驚多啲定尷尬多啲呢?next1/1pre坤哥個樣.......next1/1pre放過佢哋喇…next1/1pre受訪時,吳業坤又推龔嘉欣出嚟擋~next1/1pre佢哋話只係好clos ...


吳業坤指二人非「情侶檔」是「姊弟檔」。

next 1/1 pre

二人上台玩爆波波時,被劇中演員要求面對面玩。

next 1/1 pre

睇吓龔嘉欣紅都面晒喇~

next 1/1 pre

使唔使咁尷尬呀?!

next 1/1 pre

其實吳業坤係驚多啲定尷尬多啲呢?

next 1/1 pre

坤哥個樣.......

next 1/1 pre

放過佢哋喇…

next 1/1 pre

受訪時,吳業坤又推龔嘉欣出嚟擋~

next 1/1 pre

佢哋話只係好close嘅朋友。

next 1/1 pre

吳業坤做咩會笑到見牙唔見眼嘅?

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

緋聞情侶吳業坤及龔嘉欣於大窩口出席處境劇《愛.回家》宣傳活動,吳業坤回應與龔嘉欣傳緋聞時,全程表現尷尬,指二人非「情侶檔」是「姊弟檔」,又指嘉欣在戲內戲外都十分照顧他,指二人只是「情同姊弟」,可能令大家會錯意以為二人拍拖,又叫嘉欣:「家姐你幫我答」嘉欣就笑謂:「有咩理由叫個女仔擋㗎!」她指二人是很close的朋友,目前仍未「過電」!

吳坤業自嘲配唔上任何女仔

至於嘉欣是否吳坤業喜歡的類型?他說:「我睇啲報道我好似唔符合佢條件。(咁無信心?)我依家配唔上任何女仔,事業啱啱先起步,呢啲嘢係人生另一階段。」嘉欣又指當朋友知道她與吳業坤傳緋聞時表現驚訝,直指:「啲朋友話唔係吖嘛!佢哋熱烈討論!」吳業坤則說:「啲小學同學就話正呀!」

而二人是否有可能發展?吳業坤表示:「目前未能定奪,但唔知邊日黐咗邊條線就可能會,依家係姊弟,唔可以超越倫常關係!」他們實際年齡只差幾個月,吳業坤笑指二人並非年齡問題而是輩份問題!嘉欣即時表示:「你咁講咩意思呀!你啲History又點呀?」吳業坤就謂:「你知㗎,謝安琪、周秀娜、黃翠如囉!」個個都係靚女!

嘉欣又解釋對方有照顧她,指他會請食飯、做司機,記者即向吳業坤表示他正追求龔嘉欣,吳業坤:「我對我阿妹都係咁啦,你睇我爆晒拆咁,就知我乾燥」

談到《愛.回家》的原班人馬劉丹等回歸劇集,會否擔心戲份被分薄?嘉欣謂:「我多咗陳國強做爸爸,處境劇係要豐富啲先開心啲,公司畀多啲機會新人!」

二人受訪後合照,即被其他演員起哄「抱起佢」,黎諾懿更謂:「無嘢就嘴埋去」二人即表現尷尬。其後二人上台玩爆波波時,被劇中演員要求面對面玩,不過二人唔肯,只好尷尬背對背,但表現得十分尷尬又面紅。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!