網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月19日 星期六

【奪命車禍】曾上「死亡專線」嘟埋卡 黎太:三仔乸要拜神! __,

黎太與一對子女一度登上「死亡小巴」。(翁鈺輝攝)元朗八鄉恐怖大車禍,黎太與一對子女一度登上「死亡小巴」,可謂與死神擦身而過。黎太憶述,昨午4時許,她買完餸後接女兒放學,並準備搭小巴回家,剛好就是該輛肇事小巴。「阿女都嘟咗卡,但係車上只有一個位,所以最後都冇上。」黎太事後坐第二輛小巴返抵錦田,才知發生奪命車禍,「聽完個新聞、成個人呆晒,好好彩!三仔乸要拜神,真係好險!」由於「死亡小巴」的死傷者都是相 ...




其他影片:>>






元朗八鄉恐怖大車禍,黎太與一對子女一度登上「死亡小巴」,可謂與死神擦身而過。黎太憶述,昨午4時許,她買完餸後接女兒放學,並準備搭小巴回家,剛好就是該輛肇事小巴。

「阿女都嘟咗卡,但係車上只有一個位,所以最後都冇上。」黎太事後坐第二輛小巴返抵錦田,才知發生奪命車禍,「聽完個新聞、成個人呆晒,好好彩!三仔乸要拜神,真係好險!」

由於「死亡小巴」的死傷者都是相熟的村民,黎太為此感到傷心,哽咽說:「成晚喺度喊,咁就冇咗個BB,真係唔知點講。」事件令黎太猶有餘悸,下周一接送女兒上學,會改坐巴士。

另外,有村民表示「死亡小巴」的司機為新一批司機,駕駛態度惡劣,車速快,行車亦不穩定,小朋友上車稍後慢一點,會呼喝乘客。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!