網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月16日 星期三

猷君情敵練瑜伽𥄫中 Coffee [FACE - 447] __,Coffee,猷君,林芊妤,MF,

健身叻唔等於瑜伽叻!睇吓孫祖君個表情就知有幾痛苦!不過有Coffee呢位專業導師傍住,唔驚整傷啦!全知言猷君情敵練瑜伽𥄫中Coffee早前,《FACE》率先爆出新加坡孖女組合「By2」成員Yumi(白緯玲)背住「男友」四太仔猷君夜會強國肌男孫祖君,之後Yumi為咗箍煲就將孫祖君降呢為「瘋狂粉絲」,搞到孫祖君以一句「好唔應該!」宣洩怒氣!無故成為箭靶,幸好孫祖君心情未有受影響,早前搵埋Coffee林 ...


健身叻唔等於瑜伽叻!睇吓孫祖君個表情就知有幾痛苦!不過有Coffee呢位專業導師傍住,唔驚整傷全知言猷君情敵練瑜伽𥄫中Coffee早前,率先爆出新加坡孖女組合「By2」成員Yumi(白緯玲)背住「男友」四太仔猷君夜會強國肌男孫祖君,之後Yumi為咗箍煲就將孫祖君降呢為「瘋狂粉絲」,搞到孫祖君以一句「好唔應該!」宣洩怒氣!無故成為箭靶,幸好孫祖君心情未有受影響,早前搵埋Coffee林 ...


健身叻唔等於瑜伽叻!睇吓孫祖君個表情就知有幾痛苦!不過有 Coffee呢位專業導師傍住,唔驚整傷

全知言

猷君情敵練瑜伽𥄫中 Coffee

早前,《 FACE》率先爆出新加坡孖女組合「 By2」成員 Yumi(白緯玲)背住「男友」四太仔猷君夜會強國肌男孫祖君,之後 Yumi為咗箍煲就將孫祖君降呢為「瘋狂粉絲」,搞到孫祖君以一句「好唔應該!」宣洩怒氣!

無故成為箭靶,幸好孫祖君心情未有受影響,早前搵埋 Coffee林芊妤學玩瑜伽, Coffee仲度身設計唔少高難度動作,折磨到男方嗌晒救命,好在 Coffee樣靚身材好,被折磨都有少少回報,幾痛都要死頂孫祖君事後賣晒口乖咁話:「其實到這裡練瑜伽是假的,看老師才是真的!」 Coffee就話:「佢嘴巴很甜!太帥沒有本事去 hold住佢!」講到咁,會唔會練瑜伽練到撻着先?

孫祖君靚仔又大隻,不過 Coffee竟然話:「佢太帥驚冇本事 hold住佢!」謙咗啲喎!

玩瑜伽期間孫祖君不停𥄫實 Coffee,其實都好正常嘅!

5呎 10吋嘅孫祖君,一排排結實朱古力肌加埋一對麒麟臂,「肌」爆!

孫祖君頻頻來港宣傳新碟,早前到商台時仲被 Do姐捉住集郵!網上圖片

早前,本刊踢爆 Yumi背住猷君偷會孫祖君, Yumi事後為箍煲就將男方降為「瘋狂粉絲」,搞到男方當堂嬲爆以一句「好唔應該」回敬!


鍾意就快D Share啦!