掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

做索爆人妻 Danielle中環蕩失路? __,Danielle,

嘩!真係好耐冇見到佢喇!唔記得佢係邊個?佢咪就係一代女神DanielleGraham囉!依家做咗人妻嘅Danielle,早排現身中環,著到成個貴婦咁。佢同兩個Model公司嘅人耷低頭望電話,仲要望咗好耐,似乎蕩失路喎!望嚟望去都唔知目的地點去,Danielle索性伸手截的士。又係嘅,依家佢做咗少奶奶上晒岸,少少錢有乜所謂?話時話,Danielle唔經唔覺已經38歲,但當日見到佢,皮膚依然好好,一啲 ...






其他影片:>>






嘩!真係好耐冇見到佢喇!唔記得佢係邊個?佢咪就係一代女神Danielle Graham囉!

依家做咗人妻嘅Danielle,早排現身中環,著到成個貴婦咁。佢同兩個Model公司嘅人耷低頭望電話,仲要望咗好耐,似乎蕩失路喎!望嚟望去都唔知目的地點去,Danielle索性伸手截的士。

又係嘅,依家佢做咗少奶奶上晒岸,少少錢有乜所謂?話時話,Danielle唔經唔覺已經38歲,但當日見到佢,皮膚依然好好,一啲都唔似已經係兩個細路嘅媽咪。唔通成日做Gym做瑜珈,真係可以凍齡?

鍾意就快D Share啦!