掃呢頁CODE去手機

2015年12月16日 星期三

洋腸David轉戰大阪 瘋狂食女玩鴛鴦浴 __,

唔知大家記唔記得,舊年紅爆老蘭、搞到港女急轉彎嘅「洋腸」David,冇見佢一排,咪以為佢潛咗水喎,實情係去咗日本繼續happy!David今次大阪淫慾之旅,冇預當日同佢喺香港「拍住上」嘅戰友Alex,換咗另一位青靚白淨鬼仔,一齊「搵食」;嘩,就咁喺街頭搭訕咋,已經搵到兩位日本少女一齊去食嘢,食食吓,兩個鬼仔就猛咁要kiss,日本少女被咀時就笑好冧,對David佢哋幾無抗拒能力,難怪日本人成日俾人話 ...






其他影片:>>






唔知大家記唔記得,舊年紅爆老蘭、搞到港女急轉彎嘅「洋腸」David,冇見佢一排,咪以為佢潛咗水喎,實情係去咗日本繼續happy!

David今次大阪淫慾之旅,冇預當日同佢喺香港「拍住上」嘅戰友Alex,換咗另一位青靚白淨鬼仔,一齊「搵食」;嘩,就咁喺街頭搭訕咋,已經搵到兩位日本少女一齊去食嘢,食食吓,兩個鬼仔就猛咁要kiss,日本少女被咀時就笑好冧,對David佢哋幾無抗拒能力,難怪日本人成日俾人話崇洋啦,我依家都開始有啲信喇!

不過,叫得「洋腸」David,又點會只滿足於接吻呢?鏡頭一轉,佢已經帶咗另一個女仔上房,一齊睇鹹片,跟住仲鴛鴦浴!之後發生咩事,大家明啦……

不過有個消息更震撼,《壹》仔收到風,David完成日本之旅後,會返嚟佢「成名地」香港!各位港男,到時記得睇實另一半呀!

鍾意就快D Share啦!