掃呢頁CODE去手機

2015年12月2日 星期三

楊千嬅爆殘好驚赫 [FACE - 445] __,楊千嬅,千嬅,MF,

全知言楊千嬅爆殘好驚赫楊千嬅雖然做咗Torres媽咪,不過佢事業心依然強勁,工作彷彿無乜點減喎,見佢又演唱會又不停拍戲就知啦!上週二(24日)千嬅出席一個首飾活動,就俾全知言見到佢個額頭有大量粒粒,仲要牙肉腫晒似係發炎喎!年中都有不少藝人會爆壓力瘡,身體已經發出警告,千嬅睇嚟停吓工好喎!明白湊仔兼工作係辛苦,千嬅都辛苦咗20年,點解唔休息吓呢?話晒都41歲,要keep㗎千嬅!壓力瘡好多藝人都生過, ...


全知言楊千嬅爆殘好驚赫楊千嬅雖然做咗Torres媽咪,不過佢事業心依然強勁,工作彷彿無乜點減喎,見佢又演唱會又不停拍戲就知上週二(24日)千嬅出席一個首飾活動,就俾全知言見到佢個額頭有大量粒粒,仲要牙肉腫晒似係發炎喎!年中都有不少藝人會爆壓力瘡,身體已經發出警告,千嬅睇嚟停吓工好喎!明白湊仔兼工作係辛苦,千嬅都辛苦咗20年,點解唔休息吓呢?話晒都41歲,要keep㗎千嬅!壓力瘡好多藝人都生過, ...


全知言

楊千嬅爆殘好驚赫

楊千嬅雖然做咗 Torres媽咪,不過佢事業心依然強勁,工作彷彿無乜點減喎,見佢又演唱會又不停拍戲就知

上週二( 24日)千嬅出席一個首飾活動,就俾全知言見到佢個額頭有大量粒粒,仲要牙肉腫晒似係發炎喎!年中都有不少藝人會爆壓力瘡,身體已經發出警告,千嬅睇嚟停吓工好喎!明白湊仔兼工作係辛苦,千嬅都辛苦咗 20年,點解唔休息吓呢?話晒都 41歲,要 keep㗎千嬅!

壓力瘡好多藝人都生過,通常都係休息一排就可以好番。千嬅識做

Torres話咁快就 3歲,千嬅有冇打算追多個?係就快喇喎!

當日千嬅着咗件低胸衫自嘲係飛機場,不過都唔夠佢個殘樣得人驚。

鍾意就快D Share啦!