網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月9日 星期三

表面風光 自誇潮店年賺千萬美元 陳冠希被入稟欠租欠稅 [FACE - 446] __,陳冠希,MF,

陳冠希喺內地媒體真人騷中自誇每年有1千萬美金營業額,又話會將八成身家留畀將來仔女。 網上圖片真面目表面風光 自誇潮店年賺千萬美元 陳冠希被入稟欠租欠稅每年賺1千萬美金,聽落真係好威威!但竟然欠租又欠稅搞到被入稟追數又點解呢?35歲陳冠希最近喺內地網媒真人騷,自爆自家品牌每年有成千萬美元營業額,但《FACE》check過入稟紀錄,發現佢分別喺10、12同13年欠交租金及稅項總數達33萬港元,被人追數 ...


陳冠希喺內地媒體真人騷中自誇每年有1千萬美金營業額,又話會將八成身家留畀將來仔女。 網上圖片真面目表面風光 自誇潮店年賺千萬美元 陳冠希被入稟欠租欠稅每年賺1千萬美金,聽落真係好威威!但竟然欠租又欠稅搞到被入稟追數又點解呢?35歲陳冠希最近喺內地網媒真人騷,自爆自家品牌每年有成千萬美元營業額,但check過入稟紀錄,發現佢分別喺10、12同13年欠交租金及稅項總數達33萬港元,被人追數 ...


陳冠希喺內地媒體真人騷中自誇每年有 1千萬美金營業額,又話會將八成身家留畀將來仔女。 網上圖片

真面目

表面風光 自誇潮店年賺千萬美元 陳冠希被入稟欠租欠稅

每年賺 1千萬美金,聽落真係好威威!但竟然欠租又欠稅搞到被入稟追數又點解呢?

35歲陳冠希最近喺內地網媒真人騷,自爆自家品牌每年有成千萬美元營業額,但《 FACE》 check過入稟紀錄,發現佢分別喺 10、 12同 13年欠交租金及稅項總數達 33萬港元,被人追數。

內地媒體 VICE追訪咗陳冠希( Edison) 3個月,拍咗 3集真人騷《觸手可及》, Edison喺片中講咗好多自己做生意嘅心得,又提及當年淫照事件,又話自己想結婚生仔,好似大個仔咗好多咁!

陳冠希稱爸爸認為佢做大明星可以賺好多錢,但陳冠希寧願做生意可以自由啲。網上圖片

陳冠希打造的潮牌店 Juice喺香港有 3間分店,最新一間上年喺上環開業。

早前 Edison喺極秘 ig放相,同強國超模兼人妻秦舒培關係超友好,仲大髀任坐,秦舒培老公係模特兒公司老闆趙磊。網上圖片

被追 33萬數

事實上 Edison都幾叻仔,喺做生意方面囉! 04年創立咗 CLOT,同時亦係潮店 Juice老闆,喺香港、台灣、美國同內地都有公司。而 Edison喺真人騷中自稱當年攞 250萬出嚟搞自家品牌時,根本不當一回事,即使老竇睇死佢蝕晒筆錢, Edison依然堅持要做,結果𠵱家成為知名品牌,自稱每年營業額達 1千萬美金,幾咁意氣風發。

不過翻查 Edsion公司資料,竟發現佢喺 10年 1月曾被香港稅務局追收其公司 19萬稅款; 12至 13年又被一間東標置業有限公司入稟法院,追討鋪租 8萬及辦公室 4個月租金共 5萬 9千元,欠稅欠租總數達 33萬。

當年曾有報道話 Edison自淫照事件後因形象受損,老闆林建岳要佢賠錢畀廣告商,所以連 13年拍彭發套微電影嗰百幾萬片酬都要用嚟還債,但陳冠希就否認有咁嘅事。點都好,欠租欠稅係事實,同淫照案有冇關就 Edison至知喇!

淫照事件後, Edison曾退出娛樂圈,但被指因要還債而去夜場唱歌。

Edison喺內地、香港同台灣都有鋪頭,今年至喺北京三里屯同長沙開分店,人潮洶湧。

欠稅

欠租

資料顯示,陳冠希的公司曾在 10年被稅務局追討 19萬、 12年則欠租 8萬、另外 4個月分別欠租 1萬 4千多元,總共被入稟追收 33萬。

真人騷自爆

一向同記者關係好差嘅陳冠希,最近出奇地接受內地媒體 VICE貼身追訪 3個月,走遍美國、香港、日本、上海和北京等地,拍咗 3集真人騷《觸手可及》,喺節目入面 Edison除咗講身家講生意之外,更罕有地講及淫照事件同埋好想結婚生仔。

網上圖片

【淫照】

Edison稱如果問佢可以回到過去的話,會想改變甚麼? Edison用英文及普通話答:「我甚麼都不改變,我很開心今天,我知道有一些不開心的事情發生過,不過,那個不是我黑心故意去做的,這個是一個意外,我覺得,我從那個事情,我學到很多東西。」又話:「很多人在出事之後,就跟我撇清關係,他們說不認識我是誰。」

網上圖片

【結婚】

提到好多異性埋身, Edison就一副唔在乎嘅表情話:「我寧願現在已經結了婚,然後有兩、三個孩子啊。」

網上圖片

【露股】

影片又直擊 Edison紋身過程, Edison喺屁股附近紋咗隻豹,仲露股照鏡全程任睇。

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!