掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

謝婷婷幫四哥滅火 [FACE - 448] __,四哥,謝婷婷,婷婷,謝賢,MF,

謝婷婷工作雖忙,但分身有術,陪完拉姑同後父鬍鬚Kong,擇日再陪四哥,名副其實「孝順女」!全知言謝婷婷幫四哥滅火「孝順」二個字從來唔簡單,時間分配先係高難度,特別喺雙親已經分開嘅情況,真係小啲時間都夠你頭痕!好似謝婷婷就屬於分到身嗰類,早前全知言先撞到佢陪拉姑狄波拉同老公鬍鬚Kong喺ifc買餸煮飯仔,一家人樂也融融㗎!事隔幾日,「孝順女」謝婷婷再次出動,今次係陪住老竇四哥謝賢遊ifc,當日老四被 ...


謝婷婷工作雖忙,但分身有術,陪完拉姑同後父鬍鬚 Kong,擇日再陪四哥,名副其實「孝順女」!

全知言

謝婷婷幫四哥滅火

「孝順」二個字從來唔簡單,時間分配先係高難度,特別喺雙親已經分開嘅情況,真係小啲時間都夠你頭痕!好似謝婷婷就屬於分到身嗰類,早前全知言先撞到佢陪拉姑狄波拉同老公鬍鬚 Kong喺 ifc買餸煮飯仔,一家人樂也融融㗎!

事隔幾日,「孝順女」謝婷婷再次出動,今次係陪住老竇四哥謝賢遊 ifc,當日老四被班記者問起霆鋒同王菲結婚搞到扯晒火,好在婷婷做埋和事佬,四哥先息怒咋,婷婷呢個孝順女唔易做㗎!

問到準備咗咩聖誕禮物畀四哥,謝婷婷就話:「我送咗喇喎!」有你陪住四哥,就算送粒糖,四哥都開心爆

引來大批路人及記者同行,四哥被班行家搞到燥晒,好彩有婷婷頂住。


鍾意就快D Share啦!