網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月17日 星期四

蔡依林 G奶㩒唔住 [壹週刊 - 1345] __,蔡依林,M1,

娛樂偵訊蔡依林G奶㩒唔住無嘉賓由頭帶到尾,蔡依林一連兩場紅館演唱會,自己玩晒!一開場,Jolin戴住百萬蛇形頭飾,谷胸晒G奶,再扭蛇腰同半裸男dancers辣舞,大髀同籮任摸,觀眾不停尖叫;踩住高踭鞋的Jolin,攞出皮鞭演繹SM,之後又騎在男dancer膊頭,拗腰倒奶,氣氛沸騰。唱得跳得,Jolin嚟到香港,親民學埋廣東話唱《囍帖街》,其間又攞住自拍神棍和四邊觀眾玩自拍,攞晒分!今次負責形象的W ...


娛樂偵訊

蔡依林 G奶㩒唔住

無嘉賓由頭帶到尾,蔡依林一連兩場紅館演唱會,自己玩晒!

一開場, Jolin戴住百萬蛇形頭飾,谷胸晒 G奶,再扭蛇腰同半裸男 dancers辣舞,大髀同籮任摸,觀眾不停尖叫;踩住高踭鞋的 Jolin,攞出皮鞭演繹 SM,之後又騎在男 dancer膊頭,拗腰倒奶,氣氛沸騰。

唱得跳得, Jolin嚟到香港,親民學埋廣東話唱《囍帖街》,其間又攞住自拍神棍和四邊觀眾玩自拍,攞晒分!今次負責形象的 Wyman刻意玩若隱若現,最後一套 bra top歌衫外邊都要加件大西裝褸,但暴乳㩒唔住, G奶唱到𠌥低身,立即㷫烚烚!

點少得 Jolin招牌 G奶,一個𠌥低身即刻不得了。

為了迎合香港觀眾, Jolin特別苦練廣東話,唱了《囍帖街》。

SM皮鞭

今次連皮鞭都出動埋,加埋 Jolin同 dancer連串性感舞蹈,搞㷫全場氣氛。

美人魚

Jolin化身變成美人魚,再配合埋水晶珊瑚道具,落重本製作。

百萬蛇頭

一出場 Jolin戴住個會郁動逼真度極高蛇頭,價值要近百萬。

瞓晒身

今次 Jolin整個世界巡迴演唱會都是用這班外籍男 dancer,總共要包起他們一年半,每月使費要七十萬港幣。

喪擘髀

Jolin除了 G奶之外,擘髀都是她的招牌動作,全晚擘髀次數超過十次。

自拍

唱唱吓歌, Jolin突然攞出電話同自拍神棍,同觀眾玩自拍。

同場加映

開騷前的 Jolin同阿媽到了中環置地 shopping,可惜未有任何收穫,難怪 Jolin嘴扁扁。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!