網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月29日 星期二

與蘇玉華再演夫妻 秋生唔敢Hea __,秋生,蘇玉華,黃秋生,

黃秋生與甄詠蓓主理嘅「神戲劇場」又開鑼,之前有口碑劇目《狂揪夫妻》將在一月中添食,第二輪公演吳君如角色轉為舞台劇老手蘇玉華接捧,同男友潘燦良、黃秋生及甄詠蓓功力,所以連佢哋都話呢一round係「加辣版」。曾經同黃秋生在舞台劇《十八樓C座》合作過的蘇玉華,今鋪佢話因為「加辣版」,即係攞正牌糟質演她老公的黃秋生。講到呢個劇二月再去星加坡演出,希望做到巡迴賺大錢,原來秋生最想呢個劇衝出東南亞,殺入中東市 ...






其他影片:>>






黃秋生與甄詠蓓主理嘅「神戲劇場」又開鑼,之前有口碑劇目《狂揪夫妻》將在一月中添食,第二輪公演吳君如角色轉為舞台劇老手蘇玉華接捧,同男友潘燦良、黃秋生及甄詠蓓功力,所以連佢哋都話呢一round係「加辣版」。

曾經同黃秋生在舞台劇《十八樓C座》合作過的蘇玉華,今鋪佢話因為「加辣版」,即係攞正牌糟質演她老公的黃秋生。講到呢個劇二月再去星加坡演出,希望做到巡迴賺大錢,原來秋生最想呢個劇衝出東南亞,殺入中東市場。「唔止希望演到去美加,最好中東呀,杜拜同加勒比海都去埋,冇觀眾都照去。」

面對對手係加辣嘅蘇玉華,秋生打醒十二分精神唔敢hea。佢話:「上次我好hea,成日黐住張櫈,今次同老婆(蘇玉華)感情好咗,要多啲感情戲交流。」

攞完視帝,黃秋生再下一城,明年幫大台拍多個劇。咁出年一心諗住靠《巨輪2》叫糊嘅陳展鵬,咪又遇宿敵,好驚呀!

滿肚大計嘅佢,仲想出書,書名仲一早諗好叫《我的戰鬥》。「我係文化人啫,未係才子,所以咪出書。我嘅戰鬥史咪講番當日我要讀演藝,攞住阿媽成叠當票,証明我屋企有幾窮,去申請助學金。」

鍾意就快D Share啦!